Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Publikacja niniejsza skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracując w swoich firmach, mają na co dzień do czynienia z językiem angielskim. Książka składa się z trzech części; pierwsza to słownik, który zawiera około 11000 haseł niezbędnych w posługiwaniu się językiem angielskim w firmie; w tym blisko 3000 zwrotów i elementów rozmówek. Zwroty i rozmówki występują pod hasłem-wyrazem dominującym w danym zdaniu. Ta część słownika może również znakomicie służyć jako podręcznik do nauki ważnych słów, zwrotów i zdań niezbędnych w posługiwaniu się szeroko rozumianym biznesowym językiem angielskim, dlatego do wszystkich rozmówek oraz haseł głównych jest dołączona ich wymowa. Druga część książki to wzory i przykłady listów i pism w języku angielskim. W trzeciej części opracowania znajdują się wzory umów prawnych i handlowych. Do wszystkich wzorów i przykładów zarówno listów jak i umów dołączone są ich polskie tłumaczenia. Na końcu publikacji znajduje się Słownik terminów marketingu i reklamy, który zawiera specjalistyczne hasła i zwroty używane w tej branży. Dodatkową zaletą publikacji jest twarda, solidna oprawa.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1064828948 |
Tytuł: | Język angielski w firmie |
Autor: | Gordon Jacek |
Wydawnictwo: | Level Trading |
Język wydania: | angielski, polski |
Język oryginału: | wielojęzyczny |
Liczba stron: | 592 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2013-02-07 |
Data wydania: | 2013-02-07 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 155 x 35 x 115 |
Indeks: | 12633203 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Język angielski w firmie
Publikacja niniejsza skierowana jest przede wszystkim do osób, które, pracując w swoich firmach, mają na co dzień do czynienia z językiem angielskim. Książka składa się z trzech części; pierwsza to