Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (okładka  miękka, wyd. 02.2014)

Wszystkie formaty i wydania (4): Cena:

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Obsesja posiadania Twojego produktu to jedyny właściwy stan umysłu klienta. Wywołaj go!

Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt, uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitalego dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów – za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

ID produktu: 1088350443
Tytuł: Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
Autor: Vitale Joe
Tłumaczenie: Sugiero Joanna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 272
Numer wydania: I
Data premiery: 2014-02-13
Data wydania: 2014-02-13
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 19 x 218 x 147
Indeks: 14307010
średnia 4,2
5
3
4
1
3
0
2
1
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
6 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
19-09-2015 o godz 12:07 przez: wesox | Zweryfikowany zakup
Posiadam już kilka publikacji tego autora między innymi słynne "Prawo przyciągania" którą też można kupić w Empiku.
Tym razem zaskoczył mnie bardzo praktyczną wiedzą na temat sprzedaży. Udało mi się wprowadzić w życie jedną z jego technik i już moja sprzedaż wzrosła o 15% . Jeśli szukasz bardzo konkretnych rozwiązań dla swojego biznesu musisz koniecznie zakupić ten tytuł ... 100/100
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
26-11-2015 o godz 23:58 przez: Krzysztof Ceglarski | Zweryfikowany zakup
Niestety książka nie nauczy Was niczego przełomowego, analizując przykłady tych rzekomo rewolucyjnych metod wpływania na klienta popukacie się w głowę "czy takie coś na kogokolwiek zadziała?".
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
18-02-2014 o godz 00:00 przez: Xel | Empik recenzuje
Uwielbiam książki tego typu. Ale nie dlatego, że sama jestem sprzedawcą. Jestem klientem, a każdy klient chyba chciałby wiedzieć, jakie sztuczki robią sprzedawcy, by "wcisnąć łysemu grzebień". Książka jest naprawdę świetna, pozwala na spojrzenie na sprzedaż z perspektywy specjalisty i przede wszystkim pokazuje klientowi, jak poznać, gdy sprzedawca chce nas omamić. Kto wie, czy kiedyś sami nie wykorzystamy tej sztuki.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
06-04-2014 o godz 00:00 przez: Werta
Przeczytałam tą książkę, bo jestem klientem mamionym. Często niestety daję się złapać na marketingowe chwyty sprzedawców. Klient idealny :). Niestety bywam często niezadowolona ze swoich nie do końca przemyślanych zakupów. Postanowiłam przeczytać tą książkę, żeby oswoić tricki, które stosują na mnie handlowcy. Mam nadzieje uzbrojona w tą wiedzą bronić się skuteczniej :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
01-03-2014 o godz 00:00 przez: Antoni Kazdepka
Zdecydowanie jedna z lepszych książek o marketingu i sprzedaży, jakie czytałem, a czytałem ich naprawdę sporo :) Joe Vitale - profesjonalista i ekspert - dzieli się z nami swoim olbrzymim doświadczeniem i wiedzą wzbogaconą anegdotami i ciekawymi przykładami. Dla wszystkich zainteresowanych tematem - pozycja, której nie można przegapić.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
01-02-2014 o godz 00:00 przez: Norka
Każdy, kto choć trochę interesuje się psychologią w sprzedaży, na pewno czeka na premierę tej książki jak na szpilkach. Słyszałam o tej publikacji wiele dobrego, podobno zrobiła furorę w Ameryce. Czy u nas w Polsce będzie podobnie przekonamy się już niedługo :)
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

O autorze: Vitale Joe

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego