Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?
Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców z dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.
Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą:
- innowacyjność w zakresie produktów i procesów,
- orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie,
- nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji,
- wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa,
- budowanie kultury przedsiębiorczości.
Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, czy Markus Langes-Swarovski, członek zarządu Swarovski dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.
ID produktu: | 1076871420 |
Tytuł: | Jak utrwalić sukces |
Podtytuł: | Co wyróżnia najlepsze przedsiębiorstwa |
Autor: | Bailom Franz , Matzler Kurt , Tschemernjak Dieter |
Tłumaczenie: | Fortuna Tomasz |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 280 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2013-07-11 |
Rok wydania: | 2013 |
Data wydania: | 2013-07-11 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Indeks: | 13356538 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Jak utrwalić sukces
Czy wiesz, dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami? Książka jest wynikiem czteroletniego ...