Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Data premiery: | 2019-02-05 |
Liczba stron: | 42 |
Autor: | Chojnacka Anna, Kuźniarska Joanna |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u najmłodszych. W teczce znajduje się:
Zestaw 10 plansz nosi nazwy kategorii, a do każdej z nich przypisany jest pakiet obrazków. Każda ilustracja pojawia się w 3 wersjach. Jest to zabieg celowy mający zwiększyć prawdopodobieństwo generalizacji nabytych umiejętności.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1223103017 |
Tytuł: | Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2 |
Autor: | Chojnacka Anna , Kuźniarska Joanna |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Harmonia |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 42 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2019-02-05 |
Data wydania: | 2019-02-05 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary produktu [mm]: | 280 x 25 x 180 |
Indeks: | 31946032 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Jak uczyć dzieci z autyzmem rozpoznawania kategorii. Wskazuję, nazywam, rozumiem. Część 2
Prezentowana pomoc dydaktyczna skierowana jest do rodziców, terapeutów i pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem. Celem proponowanych zadań jest rozwijanie zdolności kategoryzowania u ...