Jak to działa? Kosmos (okładka  twarda, wyd. 04.2023)

Produkt niedostępny

Może Cię zainteresować

Dlaczego Księżyc zmienia swój kształt? Kto nazywany jest Królem Planet? Czym są lodowe olbrzymy? Czy gwiazdy mają warkocze?

Jeśli nurtują cię podobne pytania, to świetnie trafiłeś! Książka "Jak to działa? Kosmos" zawiera odpowiedzi na kilkadziesiąt pytań dotyczących Wszechświata. W sposób jasny i prosty wyjaśniamy to, co z pozoru skomplikowane. Pomagają w tym zabawne ilustracje.
"Jak to działa? Kosmos" to kopalnia odpowiedzi na arcytrudne pytania!

ID produktu: 1374120509
Tytuł: Jak to działa? Kosmos
Seria: SBM – Jak to działa?
Autor: Rudź Przemysław
Wydawnictwo: SBM Renata Gmitrzak
Język oryginału: polski
Data premiery: 2023-04-05
Data wydania: 2023-04-05
25-11-2023 o godz 18:15 przez: Marcin Michalski | Zweryfikowany zakup
Bardzo dobry początek do dyskusji o tematach i dalszym odkrywaniu
22-10-2023 o godz 13:57 przez: Urszula | Zweryfikowany zakup
Świetna ksiazka
03-07-2023 o godz 08:23 przez: Katarzyna
"Jak to działa. Kosmos" to odyseja przez bezkresy Wszechświata, której autor, w ramach serii "Jak to działa?", daje nam możliwość zgłębienia tajemnic kosmosu. Ta wyjątkowa publikacja nie tylko odkrywa przed nami niezmierzone przestrzenie, lecz również przenosi w głąb ludzkiego pragnienia poznania niepojętych fenomenów. Książka zbudowana jest na zasadzie pytań i odpowiedzi. Czy niebo, które obserwujemy z różnych miejsc, wygląda tak samo? Jak narodził się wszechświat? Czym są spadające gwiazdy, które rozświetlają mroki kosmicznej głębi? To tylko niektóre pytania, na których odpowiedzi znajdziemy na kartach książki. Podążając dalej odkrywamy skarbnicę wartościowych treści, które oświetlają nam drogę ku zrozumieniu układu słonecznego i istoty wszechświata. Ten zaskakujący tytuł wprowadza nas w kosmiczną podróż, prowadząc przez największe zagadki kosmicznej przestrzeni. Wiedza płynąca z tych stron zanurza nas w oceanie informacji o gwiazdach, planetach, satelitach, a także Drodze Mlecznej - galaktyce pełnej wciąż nieodgadnionych tajemnic. Dodatkową atrakcją są zabawne ilustracje, które towarzyszą tekstowi. Komiksowe obrazki nie tylko urozmaicają czytanie, ale również pomagają wizualizować opisywane zagadnienia. Dzięki nim czytelnik może jeszcze lepiej zrozumieć różne koncepcje i procesy kosmiczne. Książka "Jak to działa. Kosmos" jest niezastąpiona dla tych, których pasjonuje nieskończoność kosmosu oraz wszelkie aspekty z nim związane. Ta przesiąknięta intrygującymi pytaniami, przystępnym przekazem wiedzy i bogactwem informacji książka stanowi niewyczerpane źródło inspiracji zarówno dla młodych entuzjastów, jak i dla dojrzałych badaczy nieprzebranej kosmicznej egzystencji.
20-07-2023 o godz 11:53 przez: Anonim
🌌 Przestrzeń kosmiczna, od wieków nęci swoją niedostępnością, tajemniczością oraz niezwykłością.  🚀 Choć podróże kosmiczne stałty się dla człowieka możliwe, to niestety nadal pozostają poza zasięgiem większości ludzi.  📚 Na szczęście powstają niesamowite publikacje, dzięki którym nawet nie wychodząc z domu i w rodzinnym gronie możemy wybrać się na kosmiczną ekspedycję w poszukiwaniu wyjaśnienia tego, co w kosmosie piszczy.  📘 Taką publikację wydało @wydawnictwosbm w serii "Jak to działa? ". W tomie "Kosmos" zawarto odpowiedzi na wiele nurtujących nas pytań, m. in.: 🔭 jakie przyrządy wykorzystuje astronom❔ ⭐ czym są gwiazdozbiory ❓ 🌜 dlaczego Księżyc zmienia swój kształt ❔ ☀️ dlaczego Słońce świeci ❓ 🪐 kogo nazywamy Królem Planet ❔ 🌠 czym są spadające gwiazdy ❓ 👽 czy poza Ziemią istnieje życie❔ 🎨 Liczne ilustracje wspierają zrozumienie treści, która, choć dotyczy świata zaawansowanej nauki i technologii, napisana jest językiem całkowicie zrozumiałym dla laików.  📖  Jednocześnie tekst i grafika rozbudzają zainteresowanie tematem wśród najmłodszych odbiorców oraz ich rodziców.  🔎 Dzieci są wnikliwymi obserwatorami świata, który ich fascynuje.  ❓ Zadają przy tym całą masę pytań, na które sami też nie zawsze znamy odpowiedź. 💝  Tym cenniejsze są dla nas książki z serii "Jak to działa?"
20-08-2023 o godz 08:37 przez: Anonim
Czy są tu pasjonaci Wszechświata? Sekretem najlepszej książki o kosmosie jest podtrzymanie w dziecku zapału do odkrywania jego tajemnic oraz sposób przekazu wiedzy dotyczącej sfer pozaziemskich. Na rynku wydawniczym znajduje się mnóstwo książek dla małych fanów kosmosu, ale nie każda łączy pasję i rozrywkę z rzetelną dawką informacji. Gdy w moje ręce trafiła książka “Jak to działa? Kosmos” od razu wiedziałam, że to strzał w dziesiątkę i spełnia nasze oczekiwania. Narracja jest wciągająca, czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na trudne pytania, a rodzice mogą liczyć na wsparcie. Sami wiecie, jak bywa z pytającymi o wszystko dziećmi, a inspiracja z lektury zawsze się przyda. Ja przy okazji wspólnej lektury dużo się nauczyłam. Ciekawe ilustracje z dawką dobrego humoru, niezbyt długi i przystępny tekst oraz duża czcionka sprawią, że już przedszkolaki będą zadowolone. Świetne idpowiedzi na pytania jak: Jakich przyrządów używa astronom? Co to jest Układ Słoneczny? Przeczytacie tu o gwiazdozbiorach, galaktykach, Księżycu, poznacie ciekawostki na temat Słońca i tajniki każdej z planet. Co stało się z 9. planetą?
17-07-2023 o godz 16:15 przez: Paulina
Kosmos, ten to od zawsze mnie kusił i nęcił swoim mrocznym, tajemniczym bezkresem. Uwielbiam wpatrywać się w ciemne niebo usiane gwiazdami i puszczać wodze mojej wybujałej wyobraźni. Literatura science fiction ma szczególne miejsce w moim sercu, to jeden z moich ulubionych gatunków. Warto jednak „liznąć” nieco wiedzy i poznać trochę kosmicznych tajemnic. Z tą książką, to czysta przyjemność. Autor odpowiada w niej na szereg pytań i robi to w niezwykle zabawny sposób. Tekst czyta się łatwo i przyjemnie, chociaż poruszane są tutaj tematy z pola astronomii, fizyki i astrofizyki itp. Efekt „lekkości” wzmacniają dodatkowo zabawne, komiksowe ilustracje, które znajdują się na każdej stronie. Dzięki tej książce dowiecie się np: 💡dlaczego Słońce świeci 💡jak powstają zorze polarne 💡którą planetę nazywa się władcą pierścieni 💡jak powstał Wszechświat 💡z czego zbudowana jest Droga Mleczna 💡kto jest „kosmicznym odkurzaczem” To zaledwie garstka, tego co znajdziecie w tej książce. Warto też wspomnieć, że książka jest naprawdę solidnie i ładnie wydana.
02-10-2023 o godz 09:16 przez: Anonim
Kosmos od zawsze mnie fascynował. Szkoła niestety rozczarowała mnie pod względem edukacji w tym temacie, której praktycznie nie było. Jeśli chodzi o książki też nie kojarzę nic skierowanego do ucznia podstawówki czy gimnazjum. Wtedy królowały gazetki typu "Świat wiedzy" i 'Życie świata". Kojarzycie je? Zbieraliście? Na szczęście nasze dzieci mogą sięgnąć po lekturę, która odkryje przed nimi podstawową wiedzę z tego zakresu. Mam na myśli książkę wydaną przez @sbm "Jak to działa? Kosmos.". Przeczytamy o tym, czym jest astronomia, o urządzeniach służących do badania przestrzeni kosmicznej, gwiazdach, planetach, ruchach Ziemii, o powstaniu Wszechświata i wielu innych ciekawych zagadnieniach. Wszystko napisane przystępnym językiem, w formie odpowiedzi na pytania jakie mogłoby zadać dziecko, aby zgłębić temat. Tak jak w przypadku książki o ludzkim ciele tak i tu znajdziemy humorystyczne ilustracje dodające lekkości prezentowanej treści.
27-06-2023 o godz 13:55 przez: anonymous
Kto ma ochotę na kosmiczną podróż okraszoną wiedzą i mnóstwem ciekawostek? Uwielbiam kiedy książka oprócz ładnej grafiki posiada również wartościową treść. Tu wszystko idzie ze sobą w parze. Rysunkowe ilustracje zdecydowanie przykują uwagę odbiorcy, a tekst zaspokoi tych czytelników, którzy lubią wiedzieć. Samo słowo "kosmos" budzi nieziemskie emocje. Dla mnie to czarna magia, chociaż zawsze lubiłam wpatrywać się w gwiazdy, a jako dziecko oglądałam "Czarodziejki z księżyca" (kto pamięta? 😉). Za tą twardą oprawą kryje się masa ciekawostek podzielonych na rozdziały. Dzięki nim poznamy odpowiedzi na pytania : ⭐ Dlaczego Słońce świeci?; ⭐ Kogo nazywamy królem planet?; ⭐ Czym są lodowe olbrzymy?; ⭐ Czy gwiazdy mają warkocze? Ta książka to prawdziwa kopania kosmicznej wiedzy. Wszystkie pytania dotyczące Wszechświata są wyjaśnione w bardzo prosty i przystępny sposób. Myślę, że zaciekawi też niejednego dorosłego
14-10-2023 o godz 16:05 przez: Dominika
Ta książka będzie wspaniałym prezentem dla ciekawych świata Okruszków. To kolorowo ilustrowana tak jakby encyklopedia wiedzy, która będzie idealna dla dzieci szkolnych. Dzięki niej Okruszek pozna odpowiedzi na wiele nurtujących go pytań kosmosu. Wraz z tym wydaniem odbędziemy niezwykłą edukacyjną wyprawę. W książce znajdziemy przystępnie podaną wiedzę oraz bogato ilustrowane strony. Dzięki takiej formie wydania z kolorową szatą graficzną, czytanka zachęca młodego czytelnika do poznawania świata w niezwykle miły i przyjemny sposób. Świetna książka, która zaciekawi i dużych i małych. Sama z zainteresowaniem ją czytałam. Wiele informacji i ciekawostek zawartych w książce rozbudza ciekawość i sprawia, że dziecko z chęcią będzie się dokształcać i poznawać otaczający go świat. Dodatkowo to książka, która rozwija zainteresowania.
05-10-2023 o godz 17:46 przez: Anna Sługocka
#kosmos od @wydawnictwosbm (#współpracabarterowa) to kolejna książka z serii #jaktodziała w naszym zbiorze i często po nią sięgamy. Czego można się dzięki niej dowiedzieć? Na przykład czym zajmuje się astroninia, dlaczego budowane teleskopy są coraz większe, czym są gwiazdozbiory, jak zbudowana jest droga mleczna... i wiele, wiele innych ciekawostek! Każde pytanie ma dla siebie 2 strony, na których znajdziemy krótką i treściwą odpowiedźoraz barwne, często wspomagające tekst ilustracje. Wszystko to w języku przystepnym dla najmłodszych i pobudzające ciekawość i dociekliwość. Jednocześnie informacje te nie są zbyt długie i nie zanudzają encyklpedycznym podejściem. My lubimy i z chęcią polecamy dalej. Tradycyjnie już dodatkowy plus ode mnie za twardą oprawę - przy tak częstej eksploatacji jak u nas ma to ogromne znaczenie.
26-06-2023 o godz 08:28 przez: Anonim
Jeśli temat kosmosu jest Wam bliski, to z pewnością nie przejdziecie obojętnie koło tej książki 😍. W książce znajdziemy odpowiedzi na najciekawsze pytania związane z około kosmicznymi pytaniami. Z pewnością niektóre z tych pytań w ogóle nie przyszłyby Wam do głowy, więc możecie mi wierzyć, że to dość wyczerpująca pozycja. Tak jak w innych książkach z serii ta pozycja także została opatrzona ciekawymi, niekiedy humorystycznymi ilustracjami, a sama wiedza jest przekazana prostym- chociaż pełnym wiedzy językiem 😀. Wiecie czym zajmuje się astronom? Dlaczego księżyc zmienia swój kształt? Jak powstaje zorza polarna? Kogo nazywamy Królem Planet? Jak zbudowana jest droga mleczna albo czy gwiazdy zmieniają swoją jasność? To tylko odpowiedzi na nieliczne z zawartych tu pytań 🙂.
12-06-2023 o godz 22:18 przez: Akademia Niemanudka
"Jak to działa? KOSMOS" to książka, która ilością wiedzy dorównuje encyklopediom, ale sposobem przekazu tej wiedzy bije je na głowę! To książka, która jest gdzieś pomiędzy typowymi encyklopediami, a książkami o kosmosie dla najmłodszych- taki złoty środek. Krótkie i treściwe rozdziały uzupełnione kolorowymi i zabawnymi ilustracjami sprawiają, że książka jest dużo bardziej przystępna i ciekawsza dla dzieci. Forma książki sprawia, że przekazaną w niej wiedzę można sobie dozować- czytać po kilka pytań i odpowiedzi na raz, uzupełniać je przedstawionymi eksperymentami. To książka, która pokazuje, że uczyć się o kosmosie można podczas codziennych czynności. Bardzo inspiruje do kosmicznych zabaw i zachęca do dalszego poznawania kosmosu i praw, którymi się rządzi.
16-11-2023 o godz 14:15 przez: Anonim
@mamcia_tomusio_lilusiowa To książka w twardej oprawie, którą bardzo dobrze nam się czytało. Znaleźliśmy w niej kilkadziesiąt odpowiedzi na pytania mieszczące się w tematyce kosmosu. Chcecie wiedzieć m.in: 🌌 dlaczego Słońce świeci? 🌌 czym są spadające gwiazdy? 🌌czy ktoś sprząta przestrzeń kosmiczną Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w tej fascynującej książce. Widziałam, że z tej serii jest również książka o innej tematyce dlatego z wielką przyjemnością się w nią zaopatrzymy. A czy u Was też był/ jest boom na temat o kosmosie? My bardzo lubimy tę tematykę, a dodatkowo ta książka jest też przeze mnie wykorzystywana podczas mojej pracy w przedszkolu. Dzięki niej w prosty sposób mogę dzieciom wyjaśni ciekawe zagadnienie
22-06-2023 o godz 14:21 przez: anonymous
Uwielbiam kiedy książka oprócz ładnej grafiki posiada również wartościową treść. Tu wszystko idzie ze sobą w parze. Rysunkowe ilustracje zdecydowanie przykują uwagę odbiorcy, a tekst zaspokoi tych czytelników, którzy lubią wiedzieć. Samo słowo "kosmos" budzi nieziemskie emocje. Za tą twardą oprawą kryje się masa ciekawostek podzielonych na rozdziały. Dzięki nim poznamy odpowiedzi na pytania : ⭐ Dlaczego Słońce świeci?; ⭐ Kogo nazywamy królem planet?; ⭐ Czym są lodowe olbrzymy?; ⭐ Czy gwiazdy mają warkocze? Ta książka to prawdziwa kopania kosmicznej wiedzy. Wszystkie pytania dotyczące Wszechświata są wyjaśnione w bardzo prosty i przystępny sposób. Myślę, że zaciekawi też niejednego dorosłego.
01-08-2023 o godz 16:00 przez: Paulina
To już druga nasza książka z tej serii. Nie mogliśmy przejść obok niej obojętnie. Jest to dosłownie kompendium wiedzy na temat kosmosu, znajduje się tu wszystko co możemy w stanie sobie wymyślić. Bardzo pomocne przy 6-latce, która zadaje 100 pytań na godzinę:)! Znajdziemy tu informacje o meteorytach, gwiazdach, planetach, gwiazdozbiorach, życiu w kosmosie, drodze mlecznej...i wiele wiele innych. Jednak najważniejsze jest to, ze można zrozumieć co autor chce nam przekazać, nie znajdziemy tutaj trudnego tekstu ani mnóstwa cyferek jak w typowo naukowych książkach. Polecam @z_mama_na_ty
07-08-2023 o godz 12:49 przez: aga
Czy mamy tutaj fanów kosmosu i Wszechświata? To książka właśnie dla nich! W jasny i przystępny sposób wyjaśniająca nurtujące sprawy, a to co z pozoru trudne - staje się przystępne nawet dla dziecka. Kim jest astronom i czym zajmuje się astronomia. Dlaczego Słońce świeci. Co to planeta, gwiazda czy konstelacja - odpowiedzi znajdziecie w tej przepięknie ilustrowanej książeczce. Polecamy wszystkim ciekawym!
Więcej recenzji