Jak monetyzować kanał na YouTube – gość Jarek Ostaszewski - Marketing MasterClass - podcast (audiobook mp3)

Słuchaj w abonamencie

Go Max zyskujesz:
 

  • Słuchasz i czytasz bez limitu
  • Wybierasz spośród ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • Korzystasz jednocześnie na 2 urządzeniach np. smartfon i tablet lub czytnik ebooków
  • Możesz zrezygnować w dowolnym momencie

W Go Standard zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 3 dowolne pozycje z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Single zyskujesz:

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolną pozycję z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Aktywujesz swoją kartę na wybraną liczbę tytułów Empik Go. Szczegółowe informacje na temat liczby tytułów znajdziesz w mailu z potwierdzeniem zakupu karty lub na materiałach dostępnych po zakupie w salonie Empik. Informacja o liczbie tytułów będzie również dostępna po aktywacji w Twojej bibliotece w aplikacji Empik Go.
Czytaj i słuchaj przez 30 dni jeden z wybranej bazy tytułów Empik Go

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

Z ofertą Empik Go Abonament biblioteczny zyskujesz:

  • dostęp do ponad 6000 audiobooków i 19000 podcastów
  • dostęp do ponad 31000 ebooków

Wykorzystując kod otrzymany od biblioteki, możesz korzystać z Empik Go na maksymalnie 2 urządzeniach, w następującej konfiguracji:

  • 1 czytnik oraz 1 urządzenie mobilne (telefon, tablet).

W Go Plus zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 10 dowolnych pozycji z katalogu e-booków lub audiobooków na 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu

W Go Mikro zyskujesz: 

  • czytasz lub słuchasz 1 dowolnego ebooka lub audiobooka w miesiącu 
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 100 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji 
  • podcasty i ASMR słuchasz bez limitu 

W Go Mini zyskujesz:
 

  • czytasz lub słuchasz 2 dowolne pozycje z katalogu ebooków lub audiobooków w ciągu 30 dni
  • wybierasz spośród wszystkich tytułów z naszego katalogu, ponad 190 tys. audiobooków, ebooków i komiksów dostępnych w aplikacji
  • podcasty i treści relaksacyjne (ASMR) słuchasz bez limitu
Z tytułów dostępnych w abonamencie możesz korzystać tylko w aplikacji Empik Go
Produkt nie jest obecnie dostępny w żadnym abonamencie

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Witaj w 163. odcinku podcastu Marketing MasterClass. W dzisiejszym odcinku moim gościem jest Jarek Ostaszewski, który wraz z żoną tworzy projekt Dom i Drewno. Jarek posiada kanał YouTubie o stolarstwie, gdzie dzieli się z widzami swoją wiedzą i doświadczeniem. Z Jarkiem porozmawiamy o tym w jaki sposób zmonetyzować swoje działania na YouTube oraz co przyczynia się do posiadania dobrego kanału na YouTube.

Pamiętaj żeby słuchając robić notatki, te poniżej na pewno Ci w tym pomogą.

Jarek Ostaszewski
• Od 25 lat zajmuje się marketingiem i reklamą.
• Pomysł na biznes pojawił się z pasji.
• Chciał zrobić coś, co będzie służyło przez wiele lat, dlatego zaczął pokazywać prace w formie wideo.
• Materiał wideo, który jest stale aktualny, przyciąga reklamodawców stale.

Kanał na YouTube
• Z zawodu grafik komputerowy, ale podczas budowania domu pomagał w wielu pracach wykończeniowych.
• Lubił prace manualne i dawało mu to satysfakcję.
• Wtedy pojawił się pomysł, aby dzielić się zgromadzoną wiedzą w formie filmów na YouTubie.
• Kanał funkcjonuje 9 lat i można dostrzec rozwój i przemianę jaka nastąpiła wraz z czasem i zdobytym doświadczeniem.

Chwile zwątpienia
• Praca na YouTube nie jest najłatwiejsza.
• Ten sam materiał nagrany w języku angielskim i skierowany na inny rynek (np. amerykański) zarabiałby 5-7 razy więcej.
• Trzeba mieć jednak świadomość, że nie da się zarobić ogromnych pieniędzy.
• Mając materiały ponadczasowe, nawet pierwsze filmy mogą zarabiać.
• Dzięki poczuciu realizacji nie pojawiają się chwile zwątpienia.
• Zaczynając działać na YouTube pojawiają się oczekiwania finansowe, które szybko są weryfikowane przez rzeczywistość. Trzeba wykazać się determinacją i cierpliwością.
• Od zarobków YouTube’a ważniejsze jest tworzenie swojej marki. Dzięki czemu pojawią się reklamodawcy, którzy będą chcieli współpracować.

Czekanie, a działanie
• Nie ma sensu odkładać na jutro.
• Wykorzystaj zasoby, które obecnie posiadasz.
• Spróbuj, aby się przekonać i nie żałować, że nie spróbowałeś.
• Weryfikuj swoje pomysły.
• Dziel się wiedzą, którą posiadasz w najlepszy sposób.
• Jeśli myślisz o YouTube jako formie zarobku, zadbaj o jakość przekazu. Pokażesz potencjalnym reklamodawcom, że inwestujesz w swój kanał, dzięki czemu oni zainwestują w Ciebie.

Oglądalność kanału
• Staraj się, aby oglądalność stale rosła.
• Ciesz się z ciągłego rozwoju.
• Postaw się w roli reklamodawcy i zastanów się jaki kontent chciałby reklamować.
• Zastanów się jaka jest Twoja nisza, aby robić to, co chcesz.
• Marki bardzo rzadko pytają o statystyki, bo widzą jakość materiału, reakcję odbiorców (np. komentarze).

Monetyzacja kanału na YouTube
• YouTube wprowadził nowe zasady monetyzacji, dzięki którym nawet młody kanał ma szansę na zarobek.
• Warto dywersyfikować zarobki i nie nastawiać się na jedną rzecz.
• Sprzedaż produktu przyniesie pieniądze raz. Film lub współpraca jest długofalowa.

Marka osobista
• YouTube dawał 1 szansę na zmianę nazwy kanału.
• Nazwa “Dom i Drewno” pojawiła się po utworzeniu kanału na YouTube.
• Budując swoją markę osobistą jesteś utożsamiany z jedną dziedziną.
• Pamiętaj, że możesz mieć wiele kanałów na YouTube o różnej tematyce.
• Warto wykorzystywać przestrzenie do działania.
• Znajdź obszar niszowy, który jeszcze nie jest zagospodarowany.

Systematyczność publikacji
• Widzowie oczekują systematycznej publikacji nowych materiałów.
• Zasady dobrego kanału na YouTube
• Bądź sobą, bo widzowie odczują sztuczność.
• Bądź dokładny i precyzyjny, dzięki czemu widzowie docenią jakość.
• Cierpliwość, bo nic nie dzieje się od razu.
• Nie należy nastawiać się na monetyzację. Połączenie hobby i pracy jest najlepszą receptą.

Forum na stronie www
• Przewagą forum tematycznego jest łatwość znalezienia informacji.
• Budowanie bazy wiedzy u siebie w formie forum pomaga w słuchaniu swojej społeczności i w znajdowaniu tematów na content.

Z kim zjadłby kolację Jarek:
• Swojego tatę, ponieważ nie żyje, a mógłby się od niego wiele nauczyć.
• Leonardo da Vinci, ponieważ miał mnóstwo genialnych pomysłów. Książka “Sen Mistrza”.
• Elon Musk, ponieważ szanuje go za zarządzanie firmą.

Finalna rada Jarka:
• Praca w sieci to jest świetna sprawa. Pracujemy dla siebie. Znamy swoją wydajność, jesteśmy niezależni od innych. Jest to praca przyszłości.

Kontakt z Jarkiem:
• Kanał na YouTubie: Jarek Ostaszewski
• Facebook: >>>Kliknij tutaj Podobał Ci się ten odcinek?
Koniecznie zostaw swoją pozytywną opinię na iTunes i Spotify oraz komentarz na moim blogu!
Powiedz znajomemu o Marketing MasterClass.

>> Inne odcinki, które mogą Cię zainteresować:
Youtuber, Vloger, Bloger, Influencer – kto jest kim i jak to się robi! – Maciek Budzich
4 powody, dlaczego boisz się sprzedawać w Internecie

Kontakt z Magdą:
Dostęp do platformy WOW Marketing LAB
VOD Kampania WOW 3
Grupa na Facebooku: Kursy Online – Strategia i Sprzedaż by Magdalena Pawłowska
Strona internetowa: www.magdalenap.com
Facebook: www.fb.com/magdalenamarketing
Instagram: www.instagram.com/magdalena_pawlowska
===============

Jeśli jeszcze nie pobrałeś Bezpłatnego Rozdziału Bestsellerowej Książki „Jedna kampania do wolności”, to możesz zrobić to TUTAJ:
www.jednakampania.pl/rozdzial
Jeśli chcesz cały SYSTEM (a jestem pewna, że chcesz!) to od razu zamów książkę TUTAJ: www.jednakampania.pl

jak zarabiać na filmach na YouTube, jak zarabiać na YouTube, jak monetyzować działania na YouTube, Dom i Drewno, jak zwiększyć oglądalność kanału na YouTube, jak współpracować z reklamodawcami, jak budować markę osobistą, jak mieć dobry kanał na YouTube, Magdalena Pawłowska, Jarek Ostaszewski
ID produktu: 1259575329
Tytuł: Jak monetyzować kanał na YouTube – gość Jarek Ostaszewski - Marketing MasterClass - podcast
Seria: Marketing MasterClass
Autor: Pawłowska Magdalena
Lektor: Pawłowska Magdalena
Wydawnictwo: Magdalena Pawłowska
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Data premiery: 2021-01-05
Rok wydania: 2021
Format: MP3
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
28-04-2022 o godz 12:17 przez: Agata Kornacka
super, bardzo merytoryczna rozmowa
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego