ISE Retailing Management (okładka  miękka, wyd. 04.2022)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Sprzedaje Libristo : 333,96 zł

333,96 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 9-10 dni rob.

Sprzedaje empik.com : 360,99 zł

Sprzedaje dvdmax : 460,86 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Retailing Management, 11th Edition, highlights the many ways the retail industry has transformed and evolved over the past several years. In keeping with market-leading tradition, the eleventh edition, focuses on key strategic issues with an emphasis on financial considerations and implementation through merchandise and store management. Strategic and tactical issues are examined for a broad spectrum of retailers, both large and small, domestic and international, selling both merchandise and services. The authors focused on five important factors that delineate outstanding retailers: - Use of big data and analytical methods for decision making - Social media and mobile channels for communicating with customers and enhancing their shopping experience - Issues involved in providing a seamless multichannel experience for customers - Engagement in the overarching emphasis on conscious marketing and corporate social responsibility when making business decisions - Impact of globalization on the retail industry. The 11th edition features new chapter content exploring `Digital Retailing` by introducing the 7C framework, influencer marketing and discussing AI in retailing analytics. Coverage on the impact of COVID-19 pandemic specifically retailing strategy, customer buying behavior and supply chain management have also been added to showcase industry disrupters. Additionally, new cases exploring Amazon`s Just Walk Out checkout technology, Wayfair`s new technology to connect with its customers, and H&M`s digital strategy and has been incorporated to ensure currency. This text is the only retail management educational product in the market that offers an integrated digital learning platform, McGraw Hill - Connect. Connect allows students an interactive experience to demonstrate understanding of the key elements through our application-based activities, video cases, case analyses, marketing analytics toolkits and matching questions. Keep your course c [...]
ID produktu: 1336307416
Tytuł: ISE Retailing Management
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawca: McGraw-Hill
Język wydania: angielski
Ilość stron: 672
Numer wydania: I
Rok wydania: 2022
2022-04-11
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 276 x 28 x 215
Indeks: 53289469
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane White Nights
4.8/5
10,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
26,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
41,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
45,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
16,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
33,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
28,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego