Introduction to Game Design, Prototyping, and Development (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Award-winning game designer and professor Jeremy Gibson Bond has spent the last decade teaching game design and working as an independent game developer. Over the years, his most successful students have always been those who effectively combined game design theory, concrete rapid-prototyping practices, and programming skills.

Introduction to Game Design, Prototyping, and Development is the first time that all three of these disciplines have been brought together into a single book. It is a distillation of everything that Gibson has learned teaching hundreds of game designers and developers in his years at the #1 university games program in North America. It fully integrates the disciplines of game design and computer programming and helps students master the crucial practice of iterative prototyping using Unity. As the top game engine for cross-platform game development, Unity allows readers to write a game once and deliver it to everything from Windows, OS X, and Linux applications to webpages and all of the most popular mobile platforms.

ID produktu: 1150652813
Tytuł: Introduction to Game Design, Prototyping, and Development
Seria: Game Design
Autor: Gibson Bond Jeremy
Wydawca: Addison Wesley , Addison Wesley
Język wydania: english
Ilość stron: 1024
Numer wydania: II
Rok wydania: 2018
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 220 x 40 x 180
Indeks: 28909323
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Java Concurrency in Practice Opracowanie zbiorowe
5/5
213,62 zł

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego