International Hospitality Management (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 354,99 zł

354,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 401,74 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

International Hospitality Management: issues and applications brings together the latest developments in global hospitality operations with the contemporary management principles. It provides a truly international perspective on the hospitality and tourism industries and provides a fresh insight into hospitality and tourism management. The text develops a critical view of the management theory and the traditional theories, looking at how appropriate they are in hospitality and tourism and in a multicultural context. The awareness of cultural environments and the specifications imposed by those cultures will underpin the whole text.
International Hospitality Management is designed to instil a greater awareness of the international factors influencing the strategies and performances of hospitality organisation. The approach focuses on a critical analysis of the relevance and application of general management theory and practice to the hospitality industry.
Consisting of three 3 parts divided into 14 chapters, each of which deals with a major topic of international management, the book has been thoroughly developed with consistent learning features throughout, including:
Specified learning outcomes for each chapter
International case studies including major world events such as the September 11 Terrorist Attacks, the Argentine Financial Crisis, The SARS virus, The Institution of Euro, the accession of China to the World Trade Organization., and the expansion of European Union, as well as international corporations such as Marriott, Hilton, Intercontinental, McDonalds, Starbucks etc. It introduces the global market situation, including Americas, Europe, Asia Pacific, andMiddle East.
Study questions and discussion questions to consolidate learning and understanding.
Links to relevant websites at the end of each chapter
On-line resources and a test bank is available for lecturers and students
* Designed to instil a greater awarenes

ID produktu: 1021907655
Tytuł: International Hospitality Management
Seria: Butterworth Heinemann
Autor: Clarke Alan , Chen Wei
Wydawca: Taylor&Francis
Język wydania: english
Ilość stron: 396
Data premiery: 2007-06-01
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 21 x 247 x 189
Indeks: 47987913
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane The Culture Map
4.6/5
61,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Leaders Eat Last
5/5
39,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Zero to One
4.8/5
49,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane This is Lean
0/5
78,49 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Elon Musk. How the Billionaire CEO of Spacex and Tesla is Shaping Our Future
4.6/5
23,99 zł
Promocja
25,39 zł  najniższa cena

25,39 zł  cena regularna

Najczęściej kupowane Good to Great
4.5/5
74,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Dare to Lead
5/5
64,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Harvard Business Review Manager's Handbook Opracowanie zbiorowe
0/5
112,43 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego