Sprzedaje dvdmax : 283,49 zł

283,49 zł
InPost 16,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od dvdmax
Przewidywana wysyłka w 14-15 dni rob.

Sprzedaje empik.com : 309,99 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Digital News Media (DNM) are characterized by their efforts to provide consumers with new content interaction experiences, which contrast with the more passive experiences provided by traditional news media. This book directly addresses these interaction experiences, taking the reader from underlying principles to actual practices. To meet this objective, the book undertakes a characterization of interactivity in DNM and explores the boundaries between storytelling and direct data access. It examines information visualization trends present in the media, and practices in non-fiction storytelling in the context of the current wave of VR technology. Moreover, it addresses how UX research and evaluation methods can be applied to inform the design of interactive media. It also analyzes the concept of Newsonomics and it examines the reform of intellectual property law and legislation governing authors' rights. The book concludes by analyzing the scientific production of interaction over the last 10 years, extracting the main conclusions, and highlighting the lessons that can be extracted from the previous chapters.

ID produktu: 1206784587
Tytuł: Interaction in Digital News Media
Wydawca: Springer-Verlag Gmbh , Springer-Verlag Gmbh , Springer International Publishing
Redakcja: Perez-Montoro Mario
Język wydania: english
Data premiery: 2018-09-01
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 20 x 216 x 154
Indeks: 35830665
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego