Autor: |
Wydawca: | Ingram Publisher Services , Ingram Publisher Services |
Seria: | Harvard Business Publishing |
Ilość stron: | 256 |
Autor: | Christensen Clayton M. |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Shows how even the most outstanding companies can do everything right - yet still lose market leadership when they miss out on new waves of innovation. Offering both successes and failures from leading companies as a guide, this book gives you a set of rules for capitalizing on the phenomenon of disruptive innovation.
ID produktu: | 1075782402 |
Tytuł: | Innovator's Dilemma |
Seria: | Harvard Business Publishing |
Autor: | Christensen Clayton M. |
Wydawca: | Ingram Publisher Services , Ingram Publisher Services |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 256 |
Forma: | książka |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 27 x 241 x 161 |
Indeks: | 16338777 |
25,39 zł cena regularna
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Innovator's Dilemma
Shows how even the most outstanding companies can do everything right - yet still lose market leadership when they miss out on new waves of innovation. Offering both successes and failures from ...