Images, Issues, and Attacks (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Images, Issues, and Attacks explores important differences between incumbents and challengers in the uses of televised advertising in modern presidential elections. Elections since 1956 can be divided into three categories: elections with strong incumbents, the incumbent wins; elections with weak incumbents, the incumbent loses; and elections with surrogate incumbents, the vice president runs. Incumbent and challenger advertising emphasizes personal imagery, links the imagery to specific issues, and attacks rivals for opposing those images and issues. The first part of the book describes how incumbents and challengers used these themes in the elections from 1980 to 2000. The second part applies those findings to the 2004 election and shows how George W. Bush presented himself as a strong incumbent and how he and his challengers varied their mix of images, issues, and attacks over different periods of the election campaign.
ID produktu: 1099420252
Tytuł: Images, Issues, and Attacks
Tytuł oryginalny: Television Advertising by Incumbents and Challengers in Presidential Elections
Autor: Dover E. D.
Wydawca: Rowman & Littlefield Publishing Group Inc
Język wydania: english
Ilość stron: 190
Data premiery: 2020-06-29
Rok wydania: 2006
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 10 x 216 x 140
Indeks: 50895526
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Walden
0/5
40,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Divided
0/5
45,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Strategy
0/5
90,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Leviathan
4.6/5
20,99 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego