How Pac-Man Eats (okładka  twarda, wyd. 12.2020)

Sprzedaje empik.com : 180,99 zł

180,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 194,09 zł

Sprzedaje dvdmax : 261,68 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

How the tools and concepts for making games are connected to what games can and do mean; with examples ranging from Papers, Please to Dys4ia. In How Pac-Man Eats, Noah Wardrip-Fruin considers two questions: What are the fundamental ways that games work? And how can games be about something? Wardrip-Fruin argues that the two issues are related. Bridging formalist and culturally engaged approaches, he shows how the tools and concepts for making games are connected to what games can and do mean. Wardrip-Fruin proposes that games work at a fundamental level on which their mechanics depend: operational logics. Games are about things because they use play to address topics; they do this through playable models (of which operational logics are the primary building blocks): larger structures used to represent what happens in a game world that relate meaningfully to a theme. Game creators can expand the expressiveness of games, Wardrip-Fruin explains, by expanding an operational logic. Pac-Man can eat, for example, because a game designer expanded the meaning of collision from hitting things to consuming them. Wardrip-Fruin describes strategies game creators use to expand what can be said through games, with examples drawn from indie games, art games, and research games that address themes ranging from border policy to gender transition. These include Papers, Please, which illustrates expansive uses of pattern matching; Prom Week, for which the game`s developers created a model of social volition to enable richer relationships between characters; and Dys4ia, which demonstrates a design approach that supports game metaphors of high complexity.
ID produktu: 1332560761
Tytuł: How Pac-Man Eats
Autor: Noah Wardrip-Fruin
Wydawca: MIT Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 368
Numer wydania: I
Rok wydania: 2020
2020-12-15
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 236 x 33 x 188
Indeks: 44661960
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane White Nights
4.8/5
10,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
27,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Metamorphosis
4.7/5
41,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
45,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
16,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Myth of Sisyphus
4.8/5
26,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
33,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
28,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego