Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Is your product user-friendly? Take these steps to find out Whether it's software, technical documentation, a cell phone, or a refrigerator, your customer wants -- no, expects -- your product to be easy to use. This fully revised handbook, a leading resource since 1994, provides clear, step-by-step guidelines to help you test your product for usability. Completely updated with current industry best practices and more varied examples, it can give you that all-important marketplace advantage: products that perform the way users expect. * Learn to recognize factors that limit usability * Decide whether testing should occur in a lab setting or at the site where the product is used * Set up a test plan to assess goals for your product's usability * Choose and train effective test moderators * Decide on the best way to collect and review data * Report the results and make recommendations * Learn user-centered design principles and practices -- the context for usability testing * Reap the benefits of templates, tables, models, case studies, and other tools of the trade Companion Web site Go to www.wiley.com/go/usabilitytesting to find additional case examples, samples, and templates
ID produktu: | 1003795782 |
Tytuł: | Handbook of Usability Testing |
Autor: | Rubin Jeffrey , Chisnell Dana |
Wydawca: | John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc. |
Język wydania: | angielski |
Ilość stron: | 384 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2008-05-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 25 x 233 x 189 |
Indeks: | 61537149 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Handbook of Usability Testing
Is your product user-friendly? Take these steps to find out Whether it's software, technical documentation, a cell phone, or a refrigerator, your customer wants -- no, expects -- your product to be ...