Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Because the battle begins before a book even hits the selves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, it details 100 "Classified secrets" that will help authors sell their work before and after it's published. This life range of weapons-practical low-cost and no-cost marketing techniques-will help authors design a powerful strategy for strengthening their proposals, promoting their books, and maximizing their sales.
ID produktu: | 1095562019 |
Tytuł: | Guerrilla Marketing for Writers: 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work |
Autor: | Hancock David L. , Larsen Michael , Levinson Jay Conrad , Frishman Rick |
Wydawca: | Morgan James Pub , Morgan James Publishing |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 289 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2010-01-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 23 x 226 x 152 |
Indeks: | 50412037 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Guerrilla Marketing for Writers: 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
Because the battle begins before a book even hits the selves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, ...