Guerrilla Marketing for Writers: 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 75,98 zł

75,98 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Because the battle begins before a book even hits the selves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, it details 100 "Classified secrets" that will help authors sell their work before and after it's published. This life range of weapons-practical low-cost and no-cost marketing techniques-will help authors design a powerful strategy for strengthening their proposals, promoting their books, and maximizing their sales.

ID produktu: 1095562019
Tytuł: Guerrilla Marketing for Writers: 100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work
Autor: Hancock David L. , Larsen Michael , Levinson Jay Conrad , Frishman Rick
Wydawca: Morgan James Pub , Morgan James Publishing
Język wydania: english
Ilość stron: 289
Numer wydania: II
Data premiery: 2010-01-01
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 23 x 226 x 152
Indeks: 50412037
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Podobne do ostatnio oglądanego