Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL (okładka  miękka, wyd. 10.2014)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 62,99 zł

62,99 zł
74,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 84,88 zł

Sprzedaje Matfel : 94,69 zł

Sprzedaje dvdmax : 107,57 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna. Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1100112295
Tytuł: Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL
Autor: Matulewski Jacek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 402
Numer wydania: I
Data premiery: 2014-10-02
Rok wydania: 2014
Data wydania: 2014-10-02
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 235 x 20 x 165
Indeks: 15406255
średnia 5
5
2
4
1
3
1
2
1
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
27-08-2015 o godz 10:38 przez: jacza | Zweryfikowany zakup
Książka ta jest przeznaczona dla średnio-zaawansowanych programistów. Opisuje składnię biblioteki OpenGL krok po kroku oraz przedstawia podstawowe zagadnienia matematyki 3D potrzebnej do pracy z tym narzędziem. Książka zawiera jednak kilka błędów (literówek), a przykłady z rozdziału 5-tego działają jedynie na kartach graficznych NVidia, co może być problemem dla użytkowników kart Radeon lub/i innych producentów (Działa po zastosowaniu własnych shaderów z rozdziału 6-tego).
Podsumowując, jest to książka dla osób, które potrafią programować oraz znajdować rozwiązania problemów, a także nie boją się wyzwań.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
3/5
11-03-2015 o godz 19:45 przez: Stanisław Kabaciński | Zweryfikowany zakup
Oceniłem tę książkę na trzy gwiazdki ze względu na wąski zakres materiału, dość chaotyczny skład i mało czytelne listingi. Można jednak powiedzieć, że wiedza zawarta w książce zasługuje w pełni na swoją cenę. Tematyka OpenGL przedstawiona jest w sposób bardzo skrótowy, ale myślę, że wystarczający na początek przygody z grafiką komputerową.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
2/5
14-04-2016 o godz 13:40 przez: Jarek Przygódzki | Zweryfikowany zakup
Książka jest niestety rozczarowująca i przypomina jeden duży listing kodu (w dodatku kodu kiepskiej jakości).

Od strony redakcyjnej zarówno skład, typografia jak i jakoś papieru pozostawiają wiele do życzenia
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
07-04-2015 o godz 06:56 przez: Edmund
Autor krok po kroku od czystego projektu C++ dochodzi do shaderów. Mi się podoba!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Matulewski Jacek

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Buddyzm
4.5/5
46,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego