Gra w Media (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Współczesne media są jak lustra… tyle że weneckie. Po jednej stronie zwierciadlana tafla, ale po drugiej już tylko zwykła szyba, przez którą można obserwować ludzi zapatrzonych w odbicia, samemu pozostając niewidzialnym.

Tak właśnie media - uchodzące za zwierciadła rzeczywistości - obserwują swoich odbiorców. I wiedzą o nich niemal wszystko, co potrzebne, by coś im sprzedać lub do czegoś ich przekonać. Natomiast odbiorcy o tym, co dzieje się po drugiej stronie lustra, wiedzą niewiele. Czy dla własnego dobra powinni wiedzieć więcej? Równie dobrze można spytać, czy warto siadać do gry hazardowej bez znajomości jej reguł.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1004509386
Tytuł: Gra w Media
Podtytuł: Między Informacją a Deformacją
Autor: Legutko Piotr , Rodziewicz Dobrosław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Stentor
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 148
Numer wydania: I
Data premiery: 2007-10-18
Rok wydania: 2007
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 69929496
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego