Śpiące Królewny 2: Na ratunek! gra planszowa Rebel

Marka:

Sprzedaje empik.com : 61,99 zł

61,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Fitom : 64,90 zł

Sprzedaje MultiMarktPRO : 71,39 zł

Sprzedaje GRYMEL : 69,90 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Matematyczna gra dla małych bohaterów!

Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich „długo i szczęśliwie”. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy…

Śpiące Królewny 2: Na ratunek! to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.

Na czym to polega?

Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa! 

Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu:

  1. Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy.
  2. Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść.
  3. Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać.
  4. Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt. 
  5. Odrzucenie nadmiarowych kart.

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To druga część gry matematycznej stworzonej przez sześcioletnią Mirandę Evarts. Powstała z myślą o ćwiczeniu matematycznych umiejętności doskonale wpasowuje się w potrzeby najmłodszych.
  • Rozbudowanie elementów strategicznych w stosunku do pierwszej części sprawia, że Śpiące Królewny 2: Na ratunek! stanowią naturalną kontynuację i nowe wyzwanie dla tych, którzy już opanowali proste liczenie w pamięci.
  • Gra świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie zajęć szkolnych oraz przyjemna i angażująca zabawa dla całej rodziny.

Zawartość:

  • 94 karty
  • 6 rycerzy z podstawkami
  • kość
  • instrukcja

Dodatkowe informacje:

  • Autor: Miranda Evarts
  • Wydawca: Rebel
  • Ilustracje: Jimmy Pickering
  • Wydanie: polskie
ID produktu: 1352800922
Nazwa: Śpiące Królewny 2: Na ratunek! gra planszowa Rebel
Marka: Rebel
Producent: Rebel
Seria: Śpiące Królewny
Przedział wiekowy: 12-14 lat , 15+ lat , 18+ lat , 8-11 lat
Liczba graczy: 2 i więcej
Wiek gracza: 8+ lat
Płeć: chłopiec / dziewczynka
Data premiery: 2022-12-07
Czas gry: 20 min.
Wymiary w opakowaniu [mm]: 220 x 30 x 160
Waga w opakowaniu [g]: 350
Indeks: 54492073
średnia 4,9
5
18
4
1
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
29-01-2024 o godz 00:02 przez: Patrycja Solisz | Zweryfikowany zakup
Gra przeznaczona dla dzieci od 7-8 roku życia. Konieczna znajomość tabliczki mnożenia
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
28-03-2024 o godz 00:29 przez: agnieszkafrankiewicz | Zweryfikowany zakup
Córka pokochała tę grę, gramy codziennie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
21-06-2024 o godz 22:00 przez: Adrian | Zweryfikowany zakup
Polecam super zabawa
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
09-04-2023 o godz 17:39 przez: Anna
Karty dzielimy według kolorów, na trzy kupki tworząc talię, książąt i pomocników. Talię tasujemy i kładziemy zakrytą na środku. Następnie odkrywamy pierwszą kartę i kładziemy obok. Karty pomocników tasujemy i rozkładamy zakryte wokół tali, a wokół nich odkryte karty książąt. Każdy z graczy otrzymuje po jednym rycerzu i umieszcza go na podstawce. Wszystkie pomoce graczy oraz kość umieszczamy tak, aby był do nich swobodny dostęp. Tyle z przygotowania, teraz można zacząć grę. Rzucamy kością i w zależności od tego, jaką liczbę pokażę, dobieramy odpowiednią ilość kart, chyba że wyrzuci smoka, wtedy każdy z graczy przekazuje swojego rycerza graczowi po lewej stronie, jeśli posiada może w swoim królestwie królewnę, a następnie ponownie rzuca kostką. Następnie należy zagrać wszystkimi karta akcji natychmiastowej, kolejnym krokiem jest stworzenie swojego królestwa. Dalej mamy cztery możliwości do wyboru – tworzymy równanie, odrzucamy 2 identyczne karty numerowe, gramy księgą czarów lub ratujemy księcia. Ostatnią czynnością w naszej turze jest odrzucenie kart tak, aby pozostało nam ich pięć. Wygrywa gracz, który jako pierwszy uratuje wymaganą liczbę książąt. Zasady gry nie należą ani do banalnych, ani do bardzo skomplikowanych. Gra przeznaczona jest od ośmiu lat i według mnie wiek jest odpowiednio dobrany. Takie dziecko nie będzie miało problemów z ich zrozumieniem. Gra jest naprawdę ciekawa, a każda rozgrywka inna. Jest to pozycja, która nie tylko pozwala przyjemnie spędzić czas, ale również pozwala w ciekawy sposób ćwiczyć matematykę. Instrukcja jasna i czytelna, a do tego dość kolorowa. Z jej pomocą zrozumienie zasad jest zdecydowanie prostsze. Wizualnie gra jest przyjemna dla oka. Znajdziemy karty z uroczymi, bajkowymi ilustracjami oraz różnokolorowymi rycerzami na koniach. To wszystko nie tylko przyciąga wzrok, ale również umila granie. Jakość elementów według mnie jest dość wysoka. Jeśli ich używamy normalnie, nic złego się nie dziele. Zarówno karty, jak i rycerze nie łamią się, nie rozdwajają, nie rozrywają. Opakowanie nie jest duże, co zdecydowanie jest plusem. Wszystkie elementy bez problemu się w nim mieszczą, nie zajmuje dużo miejsca, bez problemu można zabrać grę poza dom. „Śpiące Królewny 2: Na ratunek!” to gra, która nie tylko bawi, ale również pomaga w ćwiczeniu matematyki. My spędziliśmy z nią przyjemnie czas i z przyjemnością polecamy. Recenzja pojawiła się również na moim blogu - Mama, żona - kobieta
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tej marki Dixit, gra rodzinna, Rebel Rebel
4.9/5
103,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego