Autor: |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Data premiery: | 2014-01-28 |
Liczba stron: | 376 |
Autor: | Rybiński Krzysztof |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.
Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.
Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.
ID produktu: | 1086921964 |
Tytuł: | Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe |
Autor: | Rybiński Krzysztof |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 376 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2014-01-28 |
Rok wydania: | 2014 |
Data wydania: | 2014-01-28 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 52 x 323 x 173 |
Indeks: | 14213540 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały… Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne ...