Sprzedaje ABE BOOKS : 205,00 zł

205,00 zł
InPost 15,00 zł
Zobacz inne od ABE BOOKS
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

This book is a field guide on how to implement game-based learning and «gamification» techniques to the everyday teaching. It is a survey of best practices aggregated from interviews with experts in the field, including: James Paul Gee (Author, What Video Games Have to Teach Us about Learning and Literacy); Henry Jenkins (Provost Professor at University of Southern California); Katie Salen (Founder, Institute of Play); Bernie DeKoven (Author, A Playful Path); Richard Bartle (Bartle's Player Type Theory); Kurt Squire (Games + Learning + Society Center); Jessica Millstone (Joan Ganz Cooney Center), Dan White (Filament Games); Erin Hoffman (GlassLab Games); Jesse Schell (Schell Games/Professor at Carnegie Mellon); Tracy Fullerton (University of Southern California Game Innovation Lab); Alan Gershenfeld (E-Line Media); Noah Falstein (Chief Game Designer, Google); Valerie Shute (Professor at Florida State University); Lee Sheldon (Author, The Multiplayer Classroom); Robert J. Torres (Bill & Melinda Gates Foundation), Asi Burak (President, Games for Change); Toby Rowland (MangaHigh); Jocelyn Leavitt (Hopscotch); Krishna Vedati (Tynker); and researchers at BrainPOP and designers from Electric Funstuff (Mission U.S. games). Each chapter concludes with practical lesson plan ideas, games to play (both digital and tabletop), and links to research further. Much of the book draws on the author's experiences implementing games with his middle school students. Regardless of your teaching discipline or grade level, whether you are a pre-service teacher or veteran educator, this book will engage and reinvigorate the way you teach and how your students learn!

ID produktu: 1119512619
Tytuł: Gamify Your Classroom
Seria: New Literacies And Digital Epistemologies 71
Autor: Farber Matthew
Wydawca: Peter Lang , Peter Lang , Peter Lang Publishing Inc. New York
Język wydania: english
Rok wydania: 2014
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 20 x 223 x 149
Indeks: 30616431
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

O autorze: Farber Matthew

Gamify Your Classroom
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
311,00 zł
Game-Based Learning in Action
okładka  miękka
0/5
(0/5) 0 recenzji
311,00 zł

Podobne do ostatnio oglądanego