Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Praise for 1st edition: "The first game physics book to emphasize building an actual engine...his book fills a gap by demonstrating how you actually build a physics engine." - Dave Eberly, President, Geometric Tools. "A competent programmer with sufficient mathematical sophistication could build a physics engine just from the text and equations--even without the accompanying source code. You can't say this about a lot of books!" - Philip J. Schneider, Industrial Light & Magic.
ID produktu: | 1039797318 |
Tytuł: | Game Physics Engine Development |
Seria: | Morgan Kaufmann |
Autor: | Millington Ian |
Wydawca: | Taylor&Francis Ltd. , Taylor&Francis Ltd. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 552 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2010-09-01 |
Rok wydania: | 2010 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 32 x 231 x 184 |
Indeks: | 60415240 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Game Physics Engine Development
Praise for 1st edition: "The first game physics book to emphasize building an actual engine...his book fills a gap by demonstrating how you actually build a physics engine." - Dave Eberly, ...