Game Physics Engine Development (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 367,99 zł

367,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 370,20 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 403,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 468,13 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Praise for 1st edition: "The first game physics book to emphasize building an actual engine...his book fills a gap by demonstrating how you actually build a physics engine." - Dave Eberly, President, Geometric Tools. "A competent programmer with sufficient mathematical sophistication could build a physics engine just from the text and equations--even without the accompanying source code. You can't say this about a lot of books!" - Philip J. Schneider, Industrial Light & Magic.

ID produktu: 1039797318
Tytuł: Game Physics Engine Development
Seria: Morgan Kaufmann
Autor: Millington Ian
Wydawca: Taylor&Francis Ltd. , Taylor&Francis Ltd.
Język wydania: english
Ilość stron: 552
Numer wydania: II
Data premiery: 2010-09-01
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 32 x 231 x 184
Indeks: 60415240
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Java Concurrency in Practice Opracowanie zbiorowe
5/5
213,58 zł

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego