Game Engine Architecture, Third Edition (okładka  twarda)

Sprzedaje Libristo : 461,25 zł

461,25 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 7-8 dni rob.

Sprzedaje empik.com : 534,99 zł

Sprzedaje Matfel : 538,87 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 584,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

In this new and improved third edition of the highly popular Game Engine Architecture, Jason Gregory draws on his nearly two decades of experience at Midway, Electronic Arts and Naughty Dog to present both the theory and practice of game engine software development. In this book, the broad range of technologies and techniques used by AAA game studios are each explained in detail, and their roles within a real industrial-strength game engine are illustrated.

New to the Third Edition

This third edition offers the same comprehensive coverage of game engine architecture provided by previous editions, along with updated coverage of:

  • computer and CPU hardware and memory caches,
  • compiler optimizations,
  • C++ language standardization,
  • the IEEE-754 floating-point representation,
  • 2D user interfaces,
  • plus an entirely new chapter on hardware parallelism and concurrent programming.

This book is intended to serve as an introductory text, but it also offers the experienced game programmer a useful perspective on aspects of game development technology with which they may not have deep experience. As always, copious references and citations are provided in this edition, making it an excellent jumping off point for those who wish to dig deeper into any particular aspect of the game development process.

Key Features

  • Covers both the theory and practice of game engine software development
  • Examples are grounded in specific technologies, but discussion extends beyond any particular engine or API.
  • Includes all mathematical background needed.
  • Comprehensive text for beginners and also has content for senior engineers.
ID produktu: 1211551479
Tytuł: Game Engine Architecture, Third Edition
Autor: Gregory Jason
Wydawca: Taylor&Francis Ltd.
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 1240
Numer wydania: I
Rok wydania: 2018
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 66 x 242 x 201
Indeks: 30540163
średnia 5
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
1 recenzja
5/5
06-09-2023 o godz 18:52 przez: Taras | Zweryfikowany zakup
Otrzymałem książkę, przyjemnie się czyta i dużo technicznego wyjaśnienia. Polecam dla tych kto chce tworzyć gry komputerowe!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego