Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych (okładka  miękka, wyd. 10.2021)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 24,70 zł

24,70 zł
39,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 33,40 zł

Sprzedaje Inbook : 37,67 zł

Sprzedaje dvdmax : 42,15 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Nathan Jurgenson, młody badacz społeczeństwa, stawia pytanie o to, jak rozumieć fotografię w epoce mediów społecznościowych i zalewających nas zewsząd nowych obrazów: niekończących się selfie, postarzanych widoków, zdjęć jedzenia i znikających w sieci fotek. I odpowiada na nie w nieoczywisty sposób: zamiast potępiać strumień fotek jako nieprawdziwą i nieartystyczną fotografię, proponuje ich pogłębione rozumienie – jako filtru, przez który widzimy otaczającą nas rzeczywistość, i jako sposobu porozumiewania się z innymi. Obiektyw aparatu fotograficznego, który nosimy w kieszeni, zmienił spojrzenie na nas samych i świat, w którym żyjemy – fotka to nieustanna komunikacja, a świat istnieje tylko o tyle, o ile jest komunikowany.  

"Fotografię społecznościową rozumiem nie tyle jako stadium w rozwoju fotografii albo jako awans amatorskich zdjęć błyskawicznych w hierarchii fotograficznej, ile jako przemianę o większym zasięgu – dotyczącą wyrażania siebie, pamięci i tego, co społeczne. Przeciwstawiam się zatem tendencji panującej wśród krytyków do przyglądania się najpierw gadżetom – do rozpoczynania od rzeczy, w najbardziej dosłownym sensie. Dyskusje o zdjęciach społecznościowych rzadko wykraczają poza obszar urządzeń i platform, szczegółów technicznych – tego, której firmie się udaje, która ponosi porażkę, kto inwestuje i kto kogo kupuje. Tymczasem myślenie o fotografii społecznościowej po prostu jako fotografii wykonywanej urządzeniami przenośnymi, albo fotografii w mediach społecznościowych, jest myśleniem zbyt prostym, dosłownym i technocentrycznym. W zamian proponuję rozumienie fotografii społecznościowej jako praktyki kulturowej, zwłaszcza sposobu widzenia, mówienia i uczenia się." 
fragment książki

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1278326797
Tytuł: Fotka. O zdjęciach i mediach społecznościowych
Autor: Jurgenson Nathan
Tłumaczenie: Zaremba Łukasz
Wydawnictwo: Karakter
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Liczba stron: 256
Numer wydania: I
Data premiery: 2021-10-08
Rok wydania: 2021
Data wydania: 2021-10-08
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 15 x 130 x 210
Indeks: 39629661
średnia 4,4
5
9
4
5
3
2
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
4/5
10-03-2023 o godz 17:33 przez: Anonim | Zweryfikowany zakup
Treść jest dosyć naukowa, przez co ciężko wyłapać niektóre tezy autora. Przekazuje natomiast dużą wiedzę o przedmiocie jakim jest fotografia oraz o jej funkcjach społecznościowych w obszarze mediów.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
29-12-2023 o godz 09:05 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Świetna książka! Autor porusza tematy fotografii w mediach społecznościowych! Warta przeczytania!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
06-04-2022 o godz 19:54 przez: carolingaw | Zweryfikowany zakup
Warto było przeczytać, by inaczej spojrzeć na fotografię społecznościową.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
18-02-2023 o godz 17:00 przez: anonymous | Zweryfikowany zakup
Zabieram się do czytania 🙂
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Jurgenson Nathan

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Mój Giovanni
4.6/5
37,59 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Manazuru
0/5
31,42 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Eseje wybrane
4.8/5
79,00 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa B jak Bauhaus
4.7/5
35,50 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Fruwająca dusza
4.1/5
24,70 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Wysokie okno
4.9/5
24,60 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego