Autor: |
Wydawca: | Plume |
Ilość stron: | 251 |
Autor: | Halvorson Heidi Grant, Higgins Tory E. |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
"A must-read for anyone who wants to understand why they behave as they do.” —Art Markman, Ph.D., author of Smart Thinking
Do you play to win? Or do you play not to lose?
As Tory Higgins and Heidi Grant Halvorson have discovered in their work at Columbia University's Motivation Science Center, everything we do is motivated either by a desire to be better off or to simply hang on to what we've got. And understanding the simple but crucial difference between the two can empower you to motivate yourself and influence everyone around you. Examining how promotion/prevention focus applies across a wide range of situations—from selling products to managing employees to raising children to getting a second date—Halvorson and Higgins show us how to identify, change, and use focus to get the results we want.
ID produktu: | 1079889563 |
Tytuł: | Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence |
Autor: | Halvorson Heidi Grant , Higgins Tory E. |
Wydawca: | Plume |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 251 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 15 x 206 x 136 |
Indeks: | 37412197 |
25,39 zł cena regularna
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Focus: Use Different Ways of Seeing the World for Success and Influence
"A must-read for anyone who wants to understand why they behave as they do.” —Art Markman, Ph.D., author of Smart Thinking Do you play to win? Or do you play not to lose?As Tory Higgins ...