Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Witamy w nowej generacji otwartym świecie rozgrywki. Jako jedyna osoba, która ocalała z Krypty 111, stawiasz swoje pierwsze kroki na pozostałej po wojnie nuklearnej pustyni. W każdej sekundzie walczysz o przetrwanie i przyszłość, która zależy tylko od ciebie. Tylko ty możesz odbudować to pustkowie i zadecydować o jego losie. Witaj w domu.
Wolność i niezależność!
Rób, co tylko zechcesz, w olbrzymim, otwartym świecie wypełnionym setkami miejsc, postaci i zadań. Dołącz do jednej z kilku walczących o wpływy frakcji lub zabaw się w samotnego strzelca – wybór należy wyłącznie do Ciebie.
Ależ z ciebie S.P.E.C.J.A.Ł.!
Stań się, kim tylko zechcesz, dzięki systemowi kreacji postaci S.P.E.C.J.A.Ł.! Setki profitów pozwolą ci stworzyć każdego – od zakutego w pancerz wspomagany wojaka po wygadanego spryciarza – i poprowadzić rozgrywkę w wybrany przez siebie sposób.
Piksele klasy luks!
Technologia grafiki oraz oświetlenia nowej generacji ożywi świat Fallouta w stopniu dotąd niespotykanym. Wszystko, od spopielonych lasów Wspólnoty po ruiny Bostonu, wprost kipieć będzie od dynamiki i szczegółów.
V.A.T.S. im w oko!
Ekscytująca pierwszo- lub trzecioosobowa walka będzie mogła zostać spowolniona dzięki nowemu, dynamicznemu systemowi wspomagania celowania Vault-Tec, czyli V.A.T.S., który pozwoli na planowanie ataków i podziwianie rzezi w iście kinowym stylu.
ID produktu: | 1109664445 |
Tytuł: | Fallout 4 |
Producent: | Bethesda Softworks |
Wydawca: | Bethesda Softworks |
Dystrybutor: | Cenega S.A |
Data premiery: | 2015-11-10 |
Wersja językowa: | Angielska, Polska (Napisy) |
Platforma: | Xbox One |
Nośnik: |
Blu-ray Disc
|
Liczba nośników: | 1 |
Rodzaj opakowania: | Blu-ray Box |
Wymiary [mm]: | 27 x 171 x 137 |
Waga w opakowaniu [g]: | 140 |
Indeks: | 17378147 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Fallout 4
Witamy w nowej generacji otwartym świecie rozgrywki. Jako jedyna osoba, która ocalała z Krypty 111, stawiasz swoje pierwsze kroki na pozostałej po wojnie nuklearnej pustyni. W każdej sekundzie ..."Fallout" rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie stworzonym na postawie alternatywnej historii, w której świat w znacznym stopniu rozwiną technologię energii atomowej, lecz kulturowo zatrzymał się w latach 50 XX wieku. Postacią, którą przyszło nam sterować, jest żołnierz armii stanów zjednoczonych, który wraz z rodziną został zahibernowany w jednym ze schronów przeciwatomowych. Wybudzony w wyniku działań tajemniczych ludzi, widząc porwanie swego syna, bohater wyrusza na postapokaliptyczne pustkowia na poszukiwania swego dziecka. Ze strony fabularnej gra prezentuje się najlepiej ze wszystkich gier studia Bethesda, a powodami tego stanu rzeczy są moralność i otwartość wyboru. W grze nie istnieje coś takiego jak jedna linia fabularna i jeden sposób przejścia. W każdej chwili, często przypadkowo, możemy odkryć nowy sposób popchnięcia fabuły dalej, nawet o tym nie wiedząc. W każdej chwili możemy także zmienić sposób podejścia na inny, dzięki czemu nie ma w grze wrażenia z poprzednich gier tego studia, w których każda linia fabularna (tj. zadania głównego i zadań pobocznych) polegała na prowadzeniu gracza za rączkę i rzadkiej, okazjonalnej swobodzie wyboru. Każdy wybór zawiera w sobie także konsekwencje moralne i nierzadko gracz będzie się zastanawiał czy dobrze postępuje. Dodatkowo należy nadmienić, iż zadania nie są już oderwane od siebie, tj. nie ma już sytuacji, że postacie w świecie nie wiedzą kim jest gracz. Można spotkać np. sytuacje, w której podczas rozpoczynania jakiegoś zadania, w trakcie rozmowy ktoś wspomni że jesteśmy np. członkiem jakiejś organizacji, co udowodni naszą wiarygodność.
Kolejnym ważnym elementem gry jest rzemiosło. Wielu graczy grając w gry z serii pewnie nierzadko zadawało sobie pytanie "czemu w świecie pełnym złomu nie można tworzyć np. własnych broni?". W "Fallout 4" stało się to już nie tylko możliwe, ale stało się kluczowym elementem gry, od którego zależy nasze przetrwanie na pustkowiach. Rzemiosło dzieli się na dwie grupy: uzbrojenie i budowa. W przypadku uzbrojenie nie jest możliwe tworzenie własnego (można jedynie modyfikować posiadane przedmioty), lecz nic nie stoi na przeszkodzie aby z małego pistoletu stworzyć karabin maszynowy lub snajperski. Jeśli chodzi o pancerze, to zostały one podzielone na 6 segmentów: głowa, tułów i kończyny, każde z możliwymi modyfikacjami. W przypadku budowy jest dokładnie na odwrót, gdyż można tylko tworzyć. W trybie budowy można tworzyć nie tylko własne domy z wyposażeniem, ale całe miasta. Dzięki dobrze zrobionemu systemowi budowy nic nie stoi na przeszkodzie, aby puste pole przekształcić w ogromne miasto pełne sklepów i warsztatów. Każde takie miejsce może mieć swoich mieszkańców, którym można wyznaczać konkretne zadania. Ciekawe historie można poznawać także bez wykonywania zadań, po prostu zwiedzając świat i lokacje w nim dostępne.
Jeśli chodzi o rozgrywkę to twórcom udało się znaleźć sposób na zadowolenie graczy. Zdobywanie doświadczenia i poziomów działa tak samo jak w poprzednich częściach serii, czyli z każdym poziomem można wybrać sobie profit zależny od poziomu statystyk naszej postaci. Ważną informacją jest brak znienawidzonego przez wielu limitu poziomu doświadczenia, które w tej grze jest nieograniczone aż do odblokowania wszystkich profitów. Podobnie nie ma już w grze systemu skalowania świata do poziomu gracza, dzięki czemu gracz nareszcie może poczuć że staje się potężniejszy, a nie tak jak to było w poprzednich grach studia Bethesda, że niezależnie jak bardzo gracz silny się stawał, gra losowała tak "odpowiednich" wrogów, że satysfakcja z tego zanikała.
Zmianą, o której warto wspomnieć, jest nowy sposób używania pancerzy wspomaganych. Nie są one już tylko kolejnym pancerzem, ale pancerzem dodatkowym, swego rodzaju zbroją, której się nie zakłada, lecz w którą się wchodzi. Pancerz wspomagany jest elementem niezależnym, który wymaga własnego zasilania aby działać, który podobnie jak zwykłe pancerze, można modyfikować o wiele różnych ciekawych elementów jak np. dodać plecak odrzutowy.
Powiem szczerze: Bethesda stworzyła grę, którą mogę śmiało nadać tytuł mojej ulubionej gry. A znaczenie to ma duże, gdyż jak dotąd nie przyznałem go żadnej z moich gier od blisko 10 lat.
"Fallout" rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie stworzonym na postawie alternatywnej historii, w której świat w znacznym stopniu rozwiną technologię energii atomowej, lecz kulturowo zatrzymał się w latach 50 XX wieku. Postacią, którą przyszło nam sterować, jest żołnierz armii stanów zjednoczonych, który wraz z rodziną został zahibernowany w jednym ze schronów przeciwatomowych. Wybudzony w wyniku działań tajemniczych ludzi, widząc porwanie swego syna, bohater wyrusza na postapokaliptyczne pustkowia na poszukiwania swego dziecka. Ze strony fabularnej gra prezentuje się najlepiej ze wszystkich gier studia Bethesda, a powodami tego stanu rzeczy są moralność i otwartość wyboru. W grze nie istnieje coś takiego jak jedna linia fabularna i jeden sposób przejścia. W każdej chwili, często przypadkowo, możemy odkryć nowy sposób popchnięcia fabuły dalej, nawet o tym nie wiedząc. W każdej chwili możemy także zmienić sposób podejścia na inny, dzięki czemu nie ma w grze wrażenia z poprzednich gier tego studia, w których każda linia fabularna (tj. zadania głównego i zadań pobocznych) polegała na prowadzeniu gracza za rączkę i rzadkiej, okazjonalnej swobodzie wyboru. Każdy wybór zawiera w sobie także konsekwencje moralne i nierzadko gracz będzie się zastanawiał czy dobrze postępuje. Dodatkowo należy nadmienić, iż zadania nie są już oderwane od siebie, tj. nie ma już sytuacji, że postacie w świecie nie wiedzą kim jest gracz. Można spotkać np. sytuacje, w której podczas rozpoczynania jakiegoś zadania, w trakcie rozmowy ktoś wspomni że jesteśmy np. członkiem jakiejś organizacji, co udowodni naszą wiarygodność. Ciekawe historie można poznawać także bez wykonywania zadań, po prostu zwiedzając świat i lokacje w nim dostępne.
Kolejnym ważnym elementem gry jest rzemiosło. Wielu graczy grając w gry z serii pewnie nierzadko zadawało sobie pytanie "czemu w świecie pełnym złomu nie można tworzyć np. własnych broni?". W "Fallout 4" stało się to już nie tylko możliwe, ale stało się kluczowym elementem gry, od którego zależy nasze przetrwanie na pustkowiach. Rzemiosło dzieli się na dwie grupy: uzbrojenie i budowa. W przypadku uzbrojenie nie jest możliwe tworzenie własnego (można jedynie modyfikować posiadane przedmioty), lecz nic nie stoi na przeszkodzie aby z małego pistoletu stworzyć karabin maszynowy lub snajperski. Jeśli chodzi o pancerze, to zostały one podzielone na 6 segmentów: głowa, tułów i kończyny, każde z możliwymi modyfikacjami. W przypadku budowy jest dokładnie na odwrót, gdyż można tylko tworzyć. W trybie budowy można tworzyć nie tylko własne domy z wyposażeniem, ale całe miasta. Dzięki dobrze zrobionemu systemowi budowy nic nie stoi na przeszkodzie, aby puste pole przekształcić w ogromne miasto pełne sklepów i warsztatów. Każde takie miejsce może mieć swoich mieszkańców, którym można wyznaczać konkretne zadania.
Jeśli chodzi o rozgrywkę to twórcom udało się znaleźć sposób na zadowolenie graczy. Zdobywanie doświadczenia i poziomów działa tak samo jak w poprzednich częściach serii, czyli z każdym poziomem można wybrać sobie profit zależny od poziomu statystyk naszej postaci. Ważną informacją jest brak znienawidzonego przez wielu limitu poziomu doświadczenia, które w tej grze jest nieograniczone aż do odblokowania wszystkich profitów. Podobnie nie ma już w grze systemu skalowania świata do poziomu gracza, dzięki czemu gracz nareszcie może poczuć że staje się potężniejszy, a nie tak jak to było w poprzednich grach studia Bethesda, że niezależnie jak bardzo gracz silny się stawał, gra losowała tak "odpowiednich" wrogów, że satysfakcja z tego zanikała.
Zmianą, o której warto wspomnieć, jest nowy sposób używania pancerzy wspomaganych. Nie są one już tylko kolejnym pancerzem, ale pancerzem dodatkowym, swego rodzaju zbroją, której się nie zakłada, lecz w którą się wchodzi. Pancerz wspomagany jest elementem niezależnym, który wymaga własnego zasilania aby działać, który podobnie jak zwykłe pancerze, można modyfikować o wiele różnych ciekawych elementów jak np. dodać plecak odrzutowy.
Powiem szczerze: Bethesda stworzyła grę, którą mogę śmiało nadać tytuł mojej ulubionej gry. A znaczenie to ma duże, gdyż jak dotąd nie przyznałem go żadnej z moich gier od blisko 10 lat.