Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the environment – one that makes it possible for them to operate in the environment with relative confidence. Thus, contrary to what traditional market research suggests, organizations do not respond objectively to existing environmental conditions, but invent, construct and create their realities themselves. The goal of exploring the environment – or, more specifically, exploring markets – is to influence this construction process through re-framing, de-generalization and hypothesis formation and thus to allow organizations to discover unusual things.
ID produktu: | 1164720315 |
Tytuł: | Exploring Markets |
Tytuł oryginalny: | A Very Brief Introduction |
Autor: | Kühl Stefan |
Wydawca: | Metaplan |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 62 |
Data premiery: | 2020-01-31 |
Rok wydania: | 2017 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 3 x 203 x 127 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Exploring Markets
Organizations construct their environments themselves. From the bewildering, chaotic array of impressions, they take those bits of information that enable them to produce such a view of the ...