Experience Design (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 112,99 zł

112,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 119,54 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 146,00 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Bridge the gap between business and design to improve the customer experience Businesses thrive when they can engage customers. And, while many companies understand that design is a powerful tool for engagement, they do not have the vocabulary, tools, and processes that are required to enable design to make a difference. Experience Design bridges the gap between business and design, explaining how the quality of customer experience is the key to unlocking greater engagement and higher customer lifetime value. The book teaches businesses how to think about design as a process, and how this process can be used to create a better quality of experience across the entire customer journey. Experience Design also serves as a reference tool for both designers and business leaders to help teams collaborate more effectively and to help keep focus on the quality of the experiences that are put in front of customers. * Explains how to use experience-centric design for better customer engagement * Offers a framework for thinking and talking about "experience design," from a company and customer perspective * Authors Patrick Newbery and Kevin Farnham are the Chief Strategy Officer and CEO of Method respectively, an experience design company that solves business challenges through design to create integrated brand, product, and service experiences Improve the quality of the experiences customers have with your company and watch engagement soar.

ID produktu: 1069645456
Tytuł: Experience Design
Autor: Newbery Patrick , Farnham Kevin
Wydawca: John Wiley&Sons Inc. , Wiley John&Sons Inc.
Język wydania: english
Ilość stron: 240
Rok wydania: 2013
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 20 x 228 x 151
Indeks: 27408988
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego