Ethics in Advertising (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 309,99 zł

309,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje dvdmax : 331,19 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

This book provides students and practitioners with a comprehensive overview of the rules and principles associated with ethical advertising practices. With extensive research, and a variety of case studies, and expert opinions, it discusses why advertising ethics is important both to the consumer and the professional.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1154521557
Tytuł: Ethics in Advertising
Autor: Snyder Wally
Wydawca: Taylor&Francis Ltd.
Język wydania: english
Ilość stron: 102
Rok wydania: 2016
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 14 x 154 x 248
Indeks: 29185801
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego