Autor: |
Wydawnictwo: | Difin |
Data premiery: | 2012-04-07 |
Liczba stron: | 290 |
Autor: | Świerczyńska-Kaczor Urszula |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
ID produktu: | 1052746599 |
Tytuł: | E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej |
Autor: | Świerczyńska-Kaczor Urszula |
Wydawnictwo: | Difin |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 290 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2012-04-07 |
Data wydania: | 2012-04-07 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 235 x 14 x 157 |
Indeks: | 11754053 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz