E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (okładka  miękka, wyd. 04.2012)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach. Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
ID produktu: 1052746599
Tytuł: E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej
Autor: Świerczyńska-Kaczor Urszula
Wydawnictwo: Difin
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 290
Numer wydania: I
Data premiery: 2012-04-07
Data wydania: 2012-04-07
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 235 x 14 x 157
Indeks: 11754053
średnia 4
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Jedzenie pod wpływem emocji Opracowanie zbiorowe
0/5
50,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Diagnoza neuropsychologiczna Opracowanie zbiorowe
0/5
35,61 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Mutyzm wybiórczy. Strategie pomocy dziecku i rodzi Opracowanie zbiorowe
0/5
38,15 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego