Dziennikarstwo (okładka  miękka, wyd. 01.2008)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Autorami "Dziennikarstwa” są Marek Chyliński, doświadczony dziennikarz i redaktor naczelny "Dziennika Zachodniego” i Stephan Russ - Mohl, słynny szwajcarski medioznawca, dyrektor Europejskiego Obserwatorium Dziennikarskiego. Autorzy nie ograniczyli się tylko - jak to bywało wcześniej z kilkoma ich polskimi poprzednikami - do skoncentrowania się na jednym wycinku pracy dziennikarza, ewentualnie na kompilacji kilku amerykańskich artykułów poświęconych komunikacji społecznej. Napisali podręcznik traktujący temat całościowo. I na tym także polega unikatowość ich książki. To pierwszy tak pełny instruktaż tego zawodu. Pełny, a zarazem bardzo praktyczny.

Mohl i Chyliński nie uciekają od najnowszych, i tych tradycyjnych, teorii komunikowania i współczesnej wiedzy o mediach. Jest ona jednak niejako w tle. Jest narzędziem, które ma wesprzeć dobre rady dawane młodym i doświadczonym dziennikarzom przez analityka i fachowca.

Autorzy oprowadzają nas nie tylko po redakcjach, niuansach warsztatu, techniki i organizowania redakcji. Nie tylko odsłaniają gatunki i ich wzajemne relacje. "Dziennikarstwo” podąża z duchem czasu. Trendami i nowinkami naukowymi. Ale nie traktuje ich bezkrytycznie. Stara się odróżnić chwilowe mody od nowych dróg, które rysują się przed ludźmi mediów. Niektóre z przykładów dawanych w książce są wciąż jeszcze żywe w naszej pamięci jako nagłówki niedawno publikowanych artykułów. "Dziennikarstwo” to także podręcznik tego jak zrobić nowoczesną gazetę i stąd może okazać się rewelacyjnym samouczkiem dla wydawców i redaktorów mediów lokalnych. Chyliński i Mohl przedstawiają najnowsze trendy w infografice, sposobie edycji i łamania gazet. Autorzy nie uciekają przed tematyką związaną z zarządzaniem i marketingiem medialnym.
ID produktu: 1004601310
Tytuł: Dziennikarstwo
Autor: Chyliński Marek , Russ-Mohl Stephan
Wydawnictwo: Polskapresse Sp. z o.o.
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Data premiery: 2008-01-11
Rok wydania: 2007
Data wydania: 2008-01-11
Forma: książka
Okładka: miękka
Indeks: 61171893
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Myśl i bogać się. Jak zrealizować ambicje i osiągnąć sukces
4.5/5
30,68 zł
Promocja
35,87 zł (-14%)  najniższa cena

36,47 zł (-15%)  cena regularna

Podobne do ostatnio oglądanego