Autor: |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp do ekranów dotykowych, GPS i internetu — wszystko to sprawia, że gry na iPhone’a czy iPada są często o wiele bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki przeznaczone na zwykłe komputery.
Najważniejszy jest pomysł na grę. Musi być nowatorski, atrakcyjny i wciągający. Jeśli już go masz, ten przewodnik pokaże Ci, w jaki sposób przejść do utworzenia prawdziwej i-aplikacji. Przedstawiony proces konstruowania rzeczywistej gry pozwoli Ci zdobyć podstawy dotyczące narzędzia Xcode i języka Objective-C. Jednocześnie nauczysz się, jak implementować logikę gry, przygotowywać grafikę i efekty dźwiękowe, a także opracować sztuczną inteligencję dla gracza-komputera. Już wkrótce możesz zdobyć sławę i czerpać z tego wymierne korzyści!
Z tą książką w ręku każdy programista zamieni pomysł na rzeczywisty produkt, gotowy do rozpowszechniania w sklepie iTunes App Store.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1051670341 |
Tytuł: | Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada |
Autor: | Moore Todd |
Tłumaczenie: | Górczyński Robert |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | angielski |
Liczba stron: | 208 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2012-07-17 |
Data wydania: | 2012-07-17 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 246 x 14 x 168 |
Indeks: | 11611714 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Dotknij, przesuń, potrząśnij. Od pomysłu do gry na iPhone'a i iPada
Nawet jeśli rynek gier i aplikacji mobilnych nie prześcignął jeszcze rynku tych produktów dla komputerów osobistych, to wkrótce to zrobi. Miliony użytkowników, przystępne ceny oraz powszechny dostęp ...