Doing Qualitative Research Differently (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 305,99 zł

305,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Hollway and Jefferson have updated their ground-breaking book for students and researchers looking to do qualitative research differently. The new edition critically reviews many of the assumptions, claims and methods of qualitative research and also acts as a `how to' guide to the method the authors call the Free Association Narrative Interview.

In the new edition, the authors situate their arguments firmly within a tradition of psychosocial research and show how their method has developed over the last decade. The book follows this approach through the phases of empirical research practice. At each stage they use examples from their own research and end with an extended case study which demonstrates the value of their method in producing a psychosocial research subject; that is, one with socially-imbued depth, complexity and biographical uniqueness.

ID produktu: 1059142437
Tytuł: Doing Qualitative Research Differently
Autor: Hollway Wendy , Jefferson Tony
Wydawca: Sage Publications Ltd.
Język wydania: english
Ilość stron: 200
Numer wydania: II
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 15 x 241 x 169
Indeks: 27405918
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorach:

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego