Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Recent years have seen amateur personal stories, focusing on «me», flourish on social networking sites and in digital storytelling workshops. The resulting digital stories could be called «mediatized stories». This book deals with these self-representational stories, aiming to understand the transformations in the age-old practice of storytelling that have become possible with the new, digital media. Its approach is interdisciplinary, exploring how the mediation or mediatization processes of digital storytelling can be grasped and offering a sociological perspective of media studies and a socio-cultural take of the educational sciences. Aesthetic and literary perspectives on narration as well as questioning from an informatics perspective are also included.
ID produktu: | 1207980328 |
Tytuł: | Digital Storytelling, Mediatized Stories |
Seria: | Digital Formations 52 |
Wydawca: | Peter Lang , Peter Lang , Peter Lang Publishing Inc. |
Redakcja: | Lundby Knut |
Język wydania: | english |
Okładka: | twarda |
Wymiary [mm]: | 22 x 236 x 158 |
Indeks: | 30474734 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Digital Storytelling, Mediatized Stories
Recent years have seen amateur personal stories, focusing on «me», flourish on social networking sites and in digital storytelling workshops. The resulting digital stories could be called «mediatized