Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Recent years have seen amateur personal stories, focusing on «me», flourish on social networking sites and in digital storytelling workshops. The resulting digital stories could be called «mediatized stories». This book deals with these self-representational stories, aiming to understand the transformations in the age-old practice of storytelling that have become possible with the new, digital media. Its approach is interdisciplinary, exploring how the mediation or mediatization processes of digital storytelling can be grasped and offering a sociological perspective of media studies and a socio-cultural take of the educational sciences. Aesthetic and literary perspectives on narration as well as questioning from an informatics perspective are also included.

ID produktu: 1207980328
Tytuł: Digital Storytelling, Mediatized Stories
Seria: Digital Formations 52
Wydawca: Peter Lang , Peter Lang , Peter Lang Publishing Inc.
Redakcja: Lundby Knut
Język wydania: english
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 22 x 236 x 158
Indeks: 30474734
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego