Dictionary of Publishing and Printing (okładka  miękka)

Autor:
Opracowanie zbiorowe

Sprzedaje Księgarnia ABE : 54,86 zł

54,86 zł
InPost 15,00 zł
Zobacz inne od Księgarnia ABE
Przewidywana wysyłka w 10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

This fully revised edition includes over 8,000 words, expressions and terminology relating to the publishing and printing industries and allied trades. Topics covered are papermaking, ink, printing and binding machinery, bookselling, typesetting, desktop publishing and design, copyright, editing, commissioning, contracts, rights and electronic publishing. Definitions are given in clear, simple English, meaning that this dictionary is perfect for anyone wanting comprehensive information at their fingertips. 'This is just the dictionary you need to find your way around the business.' Writing Magazine (October 2006) 'A mine of clearly presented information... a useful book to have around.' SLA (Winter 2006) 'A very workmanlike little dictionary... Definitions are concise and accurate... Very useful.' Reference Reviews (May 2007)
ID produktu: 1160506461
Tytuł: Dictionary of Publishing and Printing
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawca: A&C Black
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 290
Numer wydania: III
Data premiery: 2006-05-01
Rok wydania: 2000
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 18 x 200 x 132
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Podobne do ostatnio oglądanego