Design Thinking for Strategic Innovation (okładka  twarda)

Sprzedaje empik.com : 126,99 zł

126,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje Libristo : 138,18 zł

Sprzedaje ABE BOOKS : 162,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 187,53 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

A comprehensive playbook for applied design thinking in business and management, complete with concepts and toolkits As many companies have lost confidence in the traditional ways of running a business, design thinking has entered the mix. Design Thinking for Strategic Innovation presents a framework for design thinking that is relevant to business management, marketing, and design strategies and also provides a toolkit to apply concepts for immediate use in everyday work. It explains how design thinking can bring about creative solutions to solve complex business problems. Organized into five sections, this book provides an introduction to the values and applications of design thinking, explains design thinking approaches for eight key challenges that most businesses face, and offers an application framework for these business challenges through exercises, activities, and resources. * An essential guide for any business seeking to use design thinking as a problem-solving tool as well as a business method to transform companies and cultures * The framework is based on work developed by the author for an executive program in Design Thinking taught in Harvard Graduate School of Design * Author Idris Mootee is a management guru and a leading expert on applied design thinking Revolutionize your approach to solving your business's greatest challenges through the power of Design Thinking for Strategic Innovation.

ID produktu: 1067443924
Tytuł: Design Thinking for Strategic Innovation
Autor: Mootee Idris
Wydawca: John Wiley&Sons Inc. , Wiley John&Sons Inc.
Język wydania: english
Ilość stron: 224
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 20 x 352 x 219
Indeks: 27788837
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego