Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?
Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.
Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1483635189 |
Tytuł: | Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji |
Autor: | Andrzejczyk Adrian |
Wydawnictwo: | Onepress |
Język wydania: | polski |
Liczba stron: | 304 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2024-07-02 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 235 x 10 x 155 |
Indeks: | 70518054 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w ...