Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 44,99 zł

44,99 zł
69,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Matfel : 61,51 zł

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 72,98 zł

Sprzedaje dvdmax : 72,68 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

  • Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych
  • Na czym bazują techniki analizy danych
  • Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google
  • Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych
  • Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1483635189
Tytuł: Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
Autor: Andrzejczyk Adrian
Wydawnictwo: Onepress
Język wydania: polski
Liczba stron: 304
Numer wydania: I
Data premiery: 2024-07-02
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 235 x 10 x 155
Indeks: 70518054
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
3 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
5/5
02-07-2024 o godz 11:14 przez: Natalia
"Data Driven Marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji" autorstwa Adriana Andrzejczyka to najlepsza książka o marketingu, jaką do tej pory przeczytałam. To swoisty podręcznik, na którym należy opierać swoje działania w firmie — o ile chcemy osiągnąć sukces, zwiększyć sprzedaż, nie przepalać budżetów, optymalizować nasze działania... Można tak wymieniać i wymieniać. Czym właściwie jest ten tytułowy Data Driven Marketing❓ To podejście, które w centrum swoich zainteresowań stawia DANE, które odgrywają istotną rolę w procesie decyzyjnym. W podejściu tym nie ma miejsca na wyciąganie teorii z rękawa/wróżenia z fusów. 📂 Obecnie świat mierzy się z wielkim wybuchem danych i choć na ich ilość narzekać nie możemy, to jednak ich jakoś spada. Prawo chroni nasze dane, a tym samym pojawiają się pewne zniekształcenia w informacjach pozyskiwanych w Internecie. 📊 Poza tym, że posiadany jakieś dane, to jeszcze musimy je odpowiednio analizować, obserwować zmiany, łączyć z wiedzą ogólną oraz wyciągać wnioski. Co więcej, należy nieustannie trzymać rękę na pulsie, być obeznanym w trendach i newsach. 👩‍💻 Autor na wstępie zaznaczył, że książkę kieruje do ekspertów, managerów, dyrektorów marketingu, analityków oraz naukowców. Zbiło mnie to z tropu i trochę wystraszyło... Nie chciałam się jednak poddawać i choć w marketingu działam nieco ponad rok, to większość z tych rzeczy była dla mnie przyjemna i łatwa w odbiorze. Oczywiście... Nie ja jestem osobą decyzyjną, w firmie, w której pracuje, jednak lektura tej książki tylko utwierdziła mnie w moim statystycznym podejściu do działań... Choć czasem dane pokazują coś, czego nie chcemy widzieć, trzeba się z tym zmierzyć i wykorzystać wiedzę, która w danym momencie mamy. Nasza intuicja bywa mylna, warto więc tę intuicję skonfrontować z danymi, w których posiadaniu jesteśmy, lub możemy być. Ta książka ma przekonać Cię, do wykorzystania danych podczas podejmowania kluczowych decyzji w firmie. Autor poza tym, że ma ogromną wiedzę, ma też doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy przy przeróżnych projektach na rynku. Mówi o tym, jak dużą przewagę możesz zyskać w kontekście konkurencyjności dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu danych. Język jakim się posługuje, jest lekko branżowy, ale spokojnie — większość z tych wyrazów jest albo wytłumaczona, albo ich znaczenie wynika z kontekstu. Książka ma służyć jako kompendium wiedzy, a wskazówki w niej zawarte jako drogowskaz udanej kariery. Autor nie tylko zachwala podejście DDM, wskazuje również na słabe strony i zagrożenie z nim związane. Treść poparta jest badaniami i obszerną bibliografią. Lektura obowiązkowa dla każdego marketingowca!
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
02-07-2024 o godz 11:13 przez: Natalia
"Data Driven Marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji" autorstwa Adriana Andrzejczyka to najlepsza książka o marketingu, jaką do tej pory przeczytałam. To swoisty podręcznik, na którym należy opierać swoje działania w firmie — o ile chcemy osiągnąć sukces, zwiększyć sprzedaż, nie przepalać budżetów, optymalizować nasze działania... Można tak wymieniać i wymieniać. Czym właściwie jest ten tytułowy Data Driven Marketing❓ To podejście, które w centrum swoich zainteresowań stawia DANE, które odgrywają istotną rolę w procesie decyzyjnym. W podejściu tym nie ma miejsca na wyciąganie teorii z rękawa/wróżenia z fusów. 📂 Obecnie świat mierzy się z wielkim wybuchem danych i choć na ich ilość narzekać nie możemy, to jednak ich jakoś spada. Prawo chroni nasze dane, a tym samym pojawiają się pewne zniekształcenia w informacjach pozyskiwanych w Internecie. 📊 Poza tym, że posiadany jakieś dane, to jeszcze musimy je odpowiednio analizować, obserwować zmiany, łączyć z wiedzą ogólną oraz wyciągać wnioski. Co więcej, należy nieustannie trzymać rękę na pulsie, być obeznanym w trendach i newsach. 👩‍💻 Autor na wstępie zaznaczył, że książkę kieruje do ekspertów, managerów, dyrektorów marketingu, analityków oraz naukowców. Zbiło mnie to z tropu i trochę wystraszyło... Nie chciałam się jednak poddawać i choć w marketingu działam nieco ponad rok, to większość z tych rzeczy była dla mnie przyjemna i łatwa w odbiorze. Oczywiście... Nie ja jestem osobą decyzyjną, w firmie, w której pracuje, jednak lektura tej książki tylko utwierdziła mnie w moim statystycznym podejściu do działań... Choć czasem dane pokazują coś, czego nie chcemy widzieć, trzeba się z tym zmierzyć i wykorzystać wiedzę, która w danym momencie mamy. Nasza intuicja bywa mylna, warto więc tę intuicję skonfrontować z danymi, w których posiadaniu jesteśmy, lub możemy być. Ta książka ma przekonać Cię, do wykorzystania danych podczas podejmowania kluczowych decyzji w firmie. Autor poza tym, że ma ogromną wiedzę, ma też doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy przy przeróżnych projektach na rynku. Mówi o tym, jak dużą przewagę możesz zyskać w kontekście konkurencyjności dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu danych. Język jakim się posługuje, jest lekko branżowy, ale spokojnie — większość z tych wyrazów jest albo wytłumaczona, albo ich znaczenie wynika z kontekstu. Książka ma służyć jako kompendium wiedzy, a wskazówki w niej zawarte jako drogowskaz udanej kariery. Autor nie tylko zachwala podejście DDM, wskazuje również na słabe strony i zagrożenie z nim związane. Treść poparta jest badaniami i obszerną bibliografią. Lektura obowiązkowa dla każdego marketingowca!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
5/5
02-07-2024 o godz 11:12 przez: Natalia
"Data Driven Marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji" autorstwa Adriana Andrzejczyka to najlepsza książka o marketingu, jaką do tej pory przeczytałam. To swoisty podręcznik, na którym należy opierać swoje działania w firmie — o ile chcemy osiągnąć sukces, zwiększyć sprzedaż, nie przepalać budżetów, optymalizować nasze działania... Można tak wymieniać i wymieniać. Czym właściwie jest ten tytułowy Data Driven Marketing❓ To podejście, które w centrum swoich zainteresowań stawia DANE, które odgrywają istotną rolę w procesie decyzyjnym. W podejściu tym nie ma miejsca na wyciąganie teorii z rękawa/wróżenia z fusów. 📂 Obecnie świat mierzy się z wielkim wybuchem danych i choć na ich ilość narzekać nie możemy, to jednak ich jakoś spada. Prawo chroni nasze dane, a tym samym pojawiają się pewne zniekształcenia w informacjach pozyskiwanych w Internecie. 📊 Poza tym, że posiadany jakieś dane, to jeszcze musimy je odpowiednio analizować, obserwować zmiany, łączyć z wiedzą ogólną oraz wyciągać wnioski. Co więcej, należy nieustannie trzymać rękę na pulsie, być obeznanym w trendach i newsach. 👩‍💻 Autor na wstępie zaznaczył, że książkę kieruje do ekspertów, managerów, dyrektorów marketingu, analityków oraz naukowców. Zbiło mnie to z tropu i trochę wystraszyło... Nie chciałam się jednak poddawać i choć w marketingu działam nieco ponad rok, to większość z tych rzeczy była dla mnie przyjemna i łatwa w odbiorze. Oczywiście... Nie ja jestem osobą decyzyjną, w firmie, w której pracuje, jednak lektura tej książki tylko utwierdziła mnie w moim statystycznym podejściu do działań... Choć czasem dane pokazują coś, czego nie chcemy widzieć, trzeba się z tym zmierzyć i wykorzystać wiedzę, która w danym momencie mamy. Nasza intuicja bywa mylna, warto więc tę intuicję skonfrontować z danymi, w których posiadaniu jesteśmy, lub możemy być. Ta książka ma przekonać Cię, do wykorzystania danych podczas podejmowania kluczowych decyzji w firmie. Autor poza tym, że ma ogromną wiedzę, ma też doświadczenie zdobyte podczas wieloletniej pracy przy przeróżnych projektach na rynku. Mówi o tym, jak dużą przewagę możesz zyskać w kontekście konkurencyjności dzięki odpowiedniemu wykorzystaniu danych. Język jakim się posługuje, jest lekko branżowy, ale spokojnie — większość z tych wyrazów jest albo wytłumaczona, albo ich znaczenie wynika z kontekstu. Książka ma służyć jako kompendium wiedzy, a wskazówki w niej zawarte jako drogowskaz udanej kariery. Autor nie tylko zachwala podejście DDM, wskazuje również na słabe strony i zagrożenie z nim związane. Treść poparta jest badaniami i obszerną bibliografią. Lektura obowiązkowa dla każdego marketingowca!
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Punkt skupienia. Uprość swoje życie, zwiększ produktywność i osiągaj wszystkie swoje cele!
4.6/5
25,94 zł
Promocja
31,39 zł (-17%)  najniższa cena

31,44 zł (-17%)  cena regularna

Inne z tego wydawnictwa Ego to Twój wróg
4.7/5
30,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Tao Te Ching
4.8/5
28,39 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego