Culture and Consumption II: Markets, Meaning, and Brand Management (okładka  miękka)

Sprzedaje Libristo : 101,91 zł

101,91 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

New insights into modern consumer culture by a master critic

ID produktu: 1004675096
Tytuł: Culture and Consumption II: Markets, Meaning, and Brand Management
Autor: Mccracken Grant David
Wydawca: Indiana Univ Pr
Język wydania: english
Ilość stron: 226
Data premiery: 2005-07-01
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 19 x 231 x 160
Indeks: 61262911
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego