Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
New insights into modern consumer culture by a master critic
ID produktu: | 1004675096 |
Tytuł: | Culture and Consumption II: Markets, Meaning, and Brand Management |
Autor: | Mccracken Grant David |
Wydawca: | Indiana Univ Pr |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 226 |
Data premiery: | 2005-07-01 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 19 x 231 x 160 |
Indeks: | 61262911 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Culture and Consumption II: Markets, Meaning, and Brand Management
New insights into modern consumer culture by a master critic