Autor: |
Wydawca: | Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Publishing |
Data premiery: | 2016-01-01 |
Ilość stron: | 160 |
Autor: | Slade-Brooking Catharine |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Die Schaffung einer Markenidentität ist eine Herausforderung. Dieses Praxishandbuch ist eine umfassende Einführung in diesen vielschichtigen Prozess. Anhand von Übungen und Beispielen werden die wichtigsten Schritte behandelt: Definition der Zielgruppe, Analyse der Wettbewerber, Erstellung von Moodboards, Logo-Gestaltung, Präsentation, das Rebranding und die Einführung der neuen Identität.
ID produktu: | 1118100897 |
Tytuł: | Creating a Brand Identity |
Autor: | Slade-Brooking Catharine |
Wydawca: | Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Verlag Gmbh , Laurence King Publishing |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 160 |
Data premiery: | 2016-01-01 |
Rok wydania: | 2016 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 17 x 228 x 189 |
Indeks: | 28001386 |
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Creating a Brand Identity
Die Schaffung einer Markenidentität ist eine Herausforderung. Dieses Praxishandbuch ist eine umfassende Einführung in diesen vielschichtigen Prozess. Anhand von Übungen und Beispielen werden die ...