Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów (okładka  miękka, wyd. 11.2023)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 55,99 zł

55,99 zł
59,00 zł porównanie do ceny sugerowanej przez wydawcę
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje Inbook : 78,57 zł

Sprzedaje Matfel : 82,86 zł

Sprzedaje dvdmax : 97,39 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku.

Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet.

"Content marketing i social media" stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1182108067
Tytuł: Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów
Autor: Stawarz Barbara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 180
Numer wydania: II
Data premiery: 2017-11-10
Rok wydania: 2023
Data wydania: 2023-11-10
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 328 x 172 x 22
Indeks: 25233278
średnia 4,4
5
35
4
18
3
4
2
3
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
6 recenzji
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
12-03-2018 o godz 21:39 przez: Edyta71 | Zweryfikowany zakup
Książka warta polecenia , przejżyście i jasno napisana
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
4/5
29-07-2022 o godz 17:52 przez: Patryk | Zweryfikowany zakup
Lipa
Czy ta recenzja była przydatna? 0 1
17-06-2019 o godz 00:00 przez: DomasławaDrzewiecki | Empik recenzuje
Można powiedzieć że idealna książka na dzisiejsze czasy, w których kluczową rolę odgrywa właściwa strategia marketingowa i oczywiście social media. Książkę autorstwa Barbary Stawarz traktować można jako przenikliwy przewodnik po zagadnieniach związanych z kontent marketingiem. Poruszanych jest w niej szereg istotnych tematów dotyczących marketingu i social media, a treść ma przystępny i prosty charakter. Książka znakomicie opracowana, niezbędna osobom których życie zawodowe związane jest z budowaniem odpowiednich strategii marketingowych, lecz także studentów czy po prostu pasjonatów tematyki.
Czy ta recenzja była przydatna? 1 0
5/5
26-01-2018 o godz 23:17 przez: Anonim
Dobry wieczór! W tej chwili jestem w moim ulubionym mikroświecie, w otoczeniu papierowych książek stojących na półkach regałów. Dysonans stanowi laptop, ale tak jest w czasach kontaktów wirtualnych. Korzystając z łącza internetowego szukałem dziś potrzebnego mi produktu, który chcę obejrzeć w realnym sklepie i potem kupić online. Z taką ciekawą metodą zakupów, opartą na efekcie ROTOPO, zapoznała mnie Barbara Stawarz – García, autorka książki – poradnika zatytułowanego „Content marketing. Jak przyciągnąć klientów”. Opisana tu forma kampanii sprzedaży jest bardziej atrakcyjna poprzez nastawienie firmy na rozmowę z klientem. Ma to szczególne znaczenie w czasach, kiedy nie tylko jest proponowana konkretna marka. Sugerowany jest alternatywny styl życia. Dialog, korespondencja są możliwe dzięki pośrednictwu portali społecznościowych. Takie kontakty dają dwustronne skutki. Ja mogę zaplanować konkretny zakup, a producent poznaje moje oczekiwania, zainteresowania, preferencje. Bazując na tym tworzy person, czyli charakterystykę klienta. Przedstawiciel marki musi być nowatorski, ale nie może robić wszystkiego sam. Nie czytałem do tej pory wielu publikacji z tej dziedziny wiedzy, ale w pracy pani Stawarz – Garcí nie zmęczył mnie żargon marketingowy, a wręcz zmobilizował do zrozumienia i interpretacji treści. Kampanie reklamowe dotyczą zarówno jogurtów spod znaku Małego głodu; pobytu w ekskluzywnym instagramowym hotelu; możliwości zrobienia selfie w znanej instytucji kulturalnej czy wynajęcia pokoju Van Gogha. Marketingowcy tworzą mapy empatii, żeby otworzyć się na potrzeby konsumenta. Konkurencja nie śpi, i skutecznie przyciąga uwagę klienta zapatrzonego w monitor smartfona. Dla dobrze sytuowanego mężczyzny atrakcyjne są oferty samochodów, gadżetów, zegarków czy wysokogatunkowego alkoholu. Tymczasem decyzje o zakupach bardziej praktycznych, eleganckich, wysmakowanych podejmują panie. Jestem ciekawy również waszych opinii i komentarzy. Przeczytana przeze mnie książka jest bardzo interesująca ze względu na teraźniejszą tematykę. Uważam, że jest ona równie przydatna dla studentów marketingu, jak też dla pracowników firm szukających inspiracji do zmian w swojej pracy.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
22-05-2019 o godz 00:00 przez: PiotrOlszewski | Empik recenzuje
Książka interesująca nie tylko dla studentów marketingu ale i dla wszystkich którzy w jakiś sposób stykają się z tą dziedziną, choćby w warunkach zawodowych. Dobrze napisana, w sposób błyskotliwy, czyli tym samym atrakcyjny dla odbiorcy. Treść określić można jako jak najbardziej na czasie, bo bez przerwy w różnorakich okolicznościach natykamy się na działania związane z działaniami marketingowymi. Po prostu wiele z opisanych tu zagadnień warto wiedzieć, choćby dla siebie, dzięki temu lepiej zrozumiemy pewne mechanizmy działań marketingowych. Ze swojej strony zdecydowanie polecam ten podręcznik.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
30-07-2018 o godz 00:00 przez: AsiaBlach | Empik recenzuje
Zdecydowanie jest to jedna z lepszych książek, jakie czytałam na temat zagadnienia content marketingu. Autorka bardzo przystępnie tłumaczy europejskie standardy, które występują w tym obszarze i przedstawia, w jaki sposób przełożyć je na polski charakter. Fajnie, że to wydanie zostało wzbogacone o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. Myślę, że dla wielu osób, które poruszają się w social mediach i chcą zbudować tam swoją markę będzie to świetna propozycja.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Psychologia rozwoju człowieka Opracowanie zbiorowe
4.7/5
103,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Podstawy ekonomii Opracowanie zbiorowe
4.2/5
86,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
78,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Psychologia stresu
4.4/5
59,90 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Sapiens na zakupach
4.8/5
70,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Etyka zawodu psychologa Opracowanie zbiorowe
4.8/5
82,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego