Consumer Psychology 2e (okładka  miękka, wyd. 08.2019)

Sprzedaje empik.com : 212,99 zł

212,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 240,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 305,30 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Why do people behave and think the way they do? What makes people choose certain products and services? How does consumption affect our everyday lives? Informed by psychological theory and supported by research, Consumer Psychology provides an overview to understanding consumer behaviour and underlying thought processes. Written in a clear and accessible style it is an essential read for students of consumer psychology. It is also important reading for anyone studying consumption, whether in marketing, consumer behaviour, sociology, anthropology, business studies, cyber psychology or sustainability. Psychology is central to an effective understanding of consumer behaviour and this book shows how it can be used to explain why people choose certain products and services, and how this affects their behaviour and psychological well-being. This book explores key theories from a broad range of psychology disciplines to show how psychology can help explain consumption behaviours. These include: Memory and learning, Perception and attention, Emotions, Decision making, Motivation, Happiness This 2nd second edition has been updated with new research throughout and has more in-depth sections on topics such as: Motives for and consequences of sharing in a social media environment. Online gaming and online customized advertising. Sustainable consumption and how to increase it Each chapter features an introduction, key terms, summary and study questions or class exercises that encourage you to think critically about the topics covered. Real-life examples including adverts and case studies are included throughout to ensure clear application to everyday life.
ID produktu: 1333170088
Tytuł: Consumer Psychology 2e
Autor: Cathrine Jansson-Boyd
Wydawca: Open University Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 338
Numer wydania: II
Rok wydania: 2019
2019-08-02
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 239 x 24 x 170
Indeks: 44863333
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Atomic Habits
4.7/5
39,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
27,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane No Longer Human
4.8/5
54,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
45,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
17,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
34,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
33,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Nausea
4.7/5
33,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Ostatnio oglądane

Podobne do ostatnio oglądanego