Consumer Behaviour (okładka  miękka)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is at the very heart of the marketing concept. Consumer Behaviour, 2nd Edition is more 'student centred' than the competition, manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend towards student centred and application-based marketing courses. Features: * Coverage of consumer buying behaviour from a marketing, rather than a behavioural science perspective * The addition of new journal articles from a range of journals.

ID produktu: 1022691371
Tytuł: Consumer Behaviour
Autor: Evans Martin , Foxall Gordon , Jamal Ahmad
Wydawca: John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc.
Język wydania: english
Ilość stron: 576
Numer wydania: II
Data premiery: 2009-06-01
Rok wydania: 2000
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 28 x 260 x 196
Indeks: 27729205
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Podobne do ostatnio oglądanego