Autor: |
Wydawca: | John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc. |
Data premiery: | 2009-06-01 |
Ilość stron: | 576 |
Autor: | Evans Martin, Foxall Gordon, Jamal Ahmad |
Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned with supplying and anticipating customer requirements; therefore understanding how customers behave is at the very heart of the marketing concept. Consumer Behaviour, 2nd Edition is more 'student centred' than the competition, manifested in the use of cases and exercises to be used in participative and applied ways, reflecting the clear trend towards student centred and application-based marketing courses. Features: * Coverage of consumer buying behaviour from a marketing, rather than a behavioural science perspective * The addition of new journal articles from a range of journals.
ID produktu: | 1022691371 |
Tytuł: | Consumer Behaviour |
Autor: | Evans Martin , Foxall Gordon , Jamal Ahmad |
Wydawca: | John Wiley And Sons Ltd. , Wiley John&Sons Inc. |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 576 |
Numer wydania: | II |
Data premiery: | 2009-06-01 |
Rok wydania: | 2000 |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 28 x 260 x 196 |
Indeks: | 27729205 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Consumer Behaviour
Consumer behaviour is the study of how, where, when and why we conduct the exchange elements of our lives to satisfy our needs and desires. It is fundamental to marketing as marketing is concerned ...