Consumer Behavior (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 105,99 zł

105,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Why study women and shopping? Why is it important? Women matter because of their consumer spending power; they are crucial to survival in the competitive retail industry in America. Women matter because they control over $20 trillion in consumer spending. Women are better educated, have more financial power and decision making abilities and mobility than any previous generation. Why Women Shop provides a fascinating insight into women's shopping habits and motivations. This book is of interest to business as they gain a better understanding of the most powerful economic force in the retail industry.
ID produktu: 1115674391
Tytuł: Consumer Behavior
Tytuł oryginalny: Women and Shopping
Autor: Huddleston Patricia
Wydawca: Business Expert Press
Język wydania: english
Ilość stron: 144
Data premiery: 2020-02-02
Rok wydania: 2011
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 8 x 229 x 152
Indeks: 51103187
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Built To Sell
5/5
49,59 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Economist: Megachange Opracowanie zbiorowe
0/5
67,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Power of Full Engagement: Managing Energy, Not Time, Is the Key to High Performance and Personal Renewal ,
0/5
57,10 zł
Promocja
66,00 zł (-13%)  najniższa cena

72,20 zł (-20%)  cena regularna

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego