Communicating with the Multicultural Consumer (okładka  miękka)

Sprzedaje ABE BOOKS : 264,00 zł

264,00 zł
InPost 15,00 zł
Zobacz inne od ABE BOOKS
Przewidywana wysyłka w 19-20 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Communicating with the Multicultural Consumer highlights demographic changes impacting the consumer marketplace in the United States. Growing multiculturalism creates both new opportunities for marketers as well as new challenges. With a balance of theoretical and practical perspectives, this text explores how to develop successful campaigns targeting Hispanic Americans, African Americans, and Asian Americans. Complete with current examples and case studies, it addresses the key issues that must be kept in mind when creating effective communications programs for ethnic consumers - from marketing mix elements to cultural norms and values. Communicating with the Multicultural Consumer is an ideal text for advanced undergraduate and graduate students in specialized courses dealing with ethnic advertising or marketing. It is also an effective supplementary text for introductory advertising, marketing or mass communication courses, and would be useful to advertising practitioners - whether on the client side or within the advertising agency.

ID produktu: 1120622532
Tytuł: Communicating with the Multicultural Consumer
Autor: Mueller Barbara
Wydawca: Peter Lang , Peter Lang , Peter Lang Publishing Inc. New York
Język wydania: english
Ilość stron: 328
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 19 x 256 x 179
Indeks: 28167990
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Podobne do ostatnio oglądanego