Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Communicating with the Multicultural Consumer highlights demographic changes impacting the consumer marketplace in the United States. Growing multiculturalism creates both new opportunities for marketers as well as new challenges. With a balance of theoretical and practical perspectives, this text explores how to develop successful campaigns targeting Hispanic Americans, African Americans, and Asian Americans. Complete with current examples and case studies, it addresses the key issues that must be kept in mind when creating effective communications programs for ethnic consumers - from marketing mix elements to cultural norms and values. Communicating with the Multicultural Consumer is an ideal text for advanced undergraduate and graduate students in specialized courses dealing with ethnic advertising or marketing. It is also an effective supplementary text for introductory advertising, marketing or mass communication courses, and would be useful to advertising practitioners - whether on the client side or within the advertising agency.
ID produktu: | 1120622532 |
Tytuł: | Communicating with the Multicultural Consumer |
Autor: | Mueller Barbara |
Wydawca: | Peter Lang , Peter Lang , Peter Lang Publishing Inc. New York |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 328 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary [mm]: | 19 x 256 x 179 |
Indeks: | 28167990 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Communicating with the Multicultural Consumer
Communicating with the Multicultural Consumer highlights demographic changes impacting the consumer marketplace in the United States. Growing multiculturalism creates both new opportunities for ...