Cataract among Adults (40 years and above) in Rural Jammu, India (okładka  miękka)

Sprzedaje empik.com : 458,99 zł

458,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 14-15 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

The present cross-sectional study envisages to document cataract prevalence, its relationship with various factors and cataract surgical coverage among adults (40 years & above). This study was conducted in two randomly selected villages in Miran Sahib zone of RS Pura block of Jammu District in India. For the purpose of studying the prevalence of cataract, aphakia / pseudophakia resulting from previous cataract surgery or an opacity observed against the red glow of the fundus, through a dilated pupil, using Distant Direct Ophthalmoscope were classified as cases. A survey of the selected villages was carried out to enumerate those eligible for the study. The adults enumerated as eligible were then contacted through house-to-house visits to find out the prevalence of cataract & its association with factors like age, sex, literacy status, occupation, socio-economic status, family history of cataract, body mass index, Diabetes Mellitus and hypertension.
ID produktu: 1080313905
Tytuł: Cataract among Adults (40 years and above) in Rural Jammu, India
Autor: Sobti Shalini
Wydawca: KS OmniScriptum Publishing
Język wydania: angielski
Ilość stron: 116
Data premiery: 2016-10-31
Rok wydania: 2013
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 7 x 220 x 150
Indeks: 48440424
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego