Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? (okładka  miękka, wyd. 05.2016)

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń

Produkt niedostępny

Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Może Cię zainteresować

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce.

Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Książka pokazuje w jaki sposób zadawać pytania oraz jak opisywać procesy biznesowe i zasoby firmy. Wskazuje mechanizmy, dzięki którym dane i ukryta w nich wiedza w praktyczny sposób powinny wspierać realizację codziennych zadań na każdym stanowisku pracy, od specjalisty po prezesa firmy. Książka ukazuje się w serii "Biblioteka Nowoczesnego Menedżera".

Autor od 20 lat zajmuje się danymi i ich praktycznym wykorzystaniem w podnoszeniu efektywności procesów biznesowych. Duża różnorodność zrealizowanych projektów o wysokim stopniu innowacyjności dla szerokiego spektrum firm stanowi źródło wiedzy i doświadczenia praktycznego, które autor wykorzystuje do rozwijania własnych metodologii. Współpraca z największymi światowymi koncernami (Unilever, Orange, MTV, Energizer) oraz z rodzimymi firmami z sektora SME pozwoliły mu na stworzenie uniwersalnego programu szkoleniowego dla pracowników przedsiębiorstw, którego celem jest podnoszenie ich umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania danych w codziennej pracy. Autor zaprojektował również moduł Business Intelligence dla sytemu ERP enova365, który w kompleksowy sposób realizuje założenia dotyczące standardów Data Driven Company.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1124438913
Tytuł: Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Seria: Biblioteka Nowoczesnego Menedżera
Autor: Radziszewski Przemysław
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poltext
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 240
Numer wydania: I
Data premiery: 2016-05-27
Rok wydania: 2016
Data wydania: 2016-05-27
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 15 x 235 x 165
Indeks: 19631585
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy Opracowanie zbiorowe
5/5
66,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Angielski dla leniwych. Phrasal Verbs. Poziom A1-B1 Opracowanie zbiorowe
4.6/5
35,75 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa 100 dni do matury
4.0/5
36,79 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Angielski dla Leniwych. IDIOMY. Poziom A1-B1 Opracowanie zbiorowe
5/5
32,92 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego