Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce.
Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Książka pokazuje w jaki sposób zadawać pytania oraz jak opisywać procesy biznesowe i zasoby firmy. Wskazuje mechanizmy, dzięki którym dane i ukryta w nich wiedza w praktyczny sposób powinny wspierać realizację codziennych zadań na każdym stanowisku pracy, od specjalisty po prezesa firmy. Książka ukazuje się w serii "Biblioteka Nowoczesnego Menedżera".
Autor od 20 lat zajmuje się danymi i ich praktycznym wykorzystaniem w podnoszeniu efektywności procesów biznesowych. Duża różnorodność zrealizowanych projektów o wysokim stopniu innowacyjności dla szerokiego spektrum firm stanowi źródło wiedzy i doświadczenia praktycznego, które autor wykorzystuje do rozwijania własnych metodologii. Współpraca z największymi światowymi koncernami (Unilever, Orange, MTV, Energizer) oraz z rodzimymi firmami z sektora SME pozwoliły mu na stworzenie uniwersalnego programu szkoleniowego dla pracowników przedsiębiorstw, którego celem jest podnoszenie ich umiejętności w zakresie efektywnego wykorzystania danych w codziennej pracy. Autor zaprojektował również moduł Business Intelligence dla sytemu ERP enova365, który w kompleksowy sposób realizuje założenia dotyczące standardów Data Driven Company.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
ID produktu: | 1124438913 |
Tytuł: | Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm? |
Seria: | Biblioteka Nowoczesnego Menedżera |
Autor: | Radziszewski Przemysław |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Język wydania: | polski |
Język oryginału: | polski |
Liczba stron: | 240 |
Numer wydania: | I |
Data premiery: | 2016-05-27 |
Rok wydania: | 2016 |
Data wydania: | 2016-05-27 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
Wymiary produktu [mm]: | 15 x 235 x 165 |
Indeks: | 19631585 |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem Business Intelligence. Moda, wybawienie czy problem dla firm?
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business ...