Brand Atlas (okładka  twarda)

Sprzedaje empik.com : 154,99 zł

154,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 170,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 207,45 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

"Carrying through Alina Wheeler's trademark of beautiful layout and design, the book takes you on a journey through just about every important element of branding you could think of, from passion to positioning." --The Influential Marketing Blog (May 2011) A company's brand is its most valuable asset. Wheeler takes the most seminal tools used by a wide variety of thought leaders and practitioners and makes the information understandable, visible, relevant, exportable and applicable. With her best-selling debut book, Designing Brand Identity (Wall Street Journal, Best-Seller, Spotlight 1/23/2011), now in its third edition, Alina Wheeler reinvented the marketing textbook using a straightforward style to help demystify the branding process. This new offering from Wheeler, Brand Atlas, builds on this user-friendly approach to aggregate and simplify the science behind branding with a unique visual teaching method suited for time-crunched professionals. Brand Atlas follows the recent YouTube-iPhone-Pecha Kucha era trend toward fast-paced visual instruction by neglecting needless jargon and combining vivid, full-color images and easy-to-follow diagrams to break down branding principles into basic step-by-step concepts that can be immediately applied. This handy reference: * Speaks to a broad range of stakeholders in the branding process--from CEOs to designers to brand managers * Provides tools to integrate brand throughout the entire customer experience, build relationships based on brand, measure a brand's value, and define a brand strategy * Contains essential information illustrated through the use of diagrams With diagrams designed by Joel Katz, an internationally known information designer and a global authority on the visualization of complex information, Brand Atlas is a compact, no-nonsense guide that shows how tactical innovation in the design process is crucial to building brand assets.

ID produktu: 1039975651
Tytuł: Brand Atlas
Autor: Wheeler Alina , Katz Joel
Wydawca: Wiley John + Sons , Wiley John + Sons , Wiley John&Sons Inc.
Język wydania: angielski
Ilość stron: 144
Data premiery: 2011-04-01
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 19 x 235 x 161
Indeks: 11672814
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

O autorze: Wheeler Alina

Designing Brand Identity
okładka  twarda
0/5
(0/5) 0 recenzji
191,62 zł
Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów marki
okładka  miękka, wyd. 10.2010
0/5
(0/5) 1 recenzja

Zobacz także

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego