Biznes, etyka, odpowiedzialność (okładka  miękka, wyd. 03.2012)

Wszystkie formaty i wydania (3): Cena:

Sprzedaje empik.com : 74,25 zł

74,25 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Wysyłamy w 1 dzień rob.

Sprzedaje PROGMAR ksiazki-medyczne : 106,37 zł

Sprzedaje Inbook : 112,75 zł

Sprzedaje Matfel : 118,34 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy Moja biblioteka

Masz już ten produkt? Dodaj go do Biblioteki i podziel się jej zawartością ze znajomymi.

Biznes, etyka, odpowiedzialność

Książka jest unikalnym na polskim rynku kompendium wiedzy, stworzonym przez najlepszych ekspertów w dziedzinie filozofii, socjologii i ekonomii, co sprawia że jest doskonałym, wyczerpującym źródłem informacji na temat etyki w biznesie.

Autorzy omawiają szeroko dyskutowane obecnie tematy, jak koncepcja zrównoważonego rozwoju, whistleblowing, ład korporacyjny czy społeczna odpowiedzialność biznesu, uzupełniając je niezbędnymi podstawami teoretycznymi. Jednocześnie wskazują na praktyczne wykorzystanie omawianych zagadnień, omawiając zasady etycznego postępowania wobec wszystkich najważniejszych partnerów firmy. Pozwala to czytelnikowi na dogłębne zrozumienie tematu, zaczynając od decyzji jednostki, a kończąc na ogólnie przyjętych zasadach w biznesie międzynarodowym.

Książka jest przeznaczona dla menadżerów, studentów, pracowników firm oraz wszystkich, którzy chcieliby się zapoznać z tą tematyką. Zapewnia odpowiedzi na pojawiające się nowe dylematy moralne wynikające z ciągłych zmian gospodarczych i społecznych.


Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

ID produktu: 1047539144
Tytuł: Biznes, etyka, odpowiedzialność
Autor: Gasparski Wojciech
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Język wydania: polski
Język oryginału: polski
Liczba stron: 560
Numer wydania: I
Data premiery: 2012-03-30
Rok wydania: 2012
Data wydania: 2012-03-30
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary produktu [mm]: 241 x 29 x 173
Indeks: 11265986
średnia 5
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
4 recenzje
Kolejność wyświetlania:
Od najbardziej wartościowych
Od najbardziej wartościowych
Od najnowszych
Od najstarszych
Od najpopularniejszych
Od najwyższej oceny
Od najniższej oceny
07-11-2012 o godz 22:23 przez: Żaneta Wróbel
Co wyniknie z połączenia wiedzy biznesowej, ekonomicznej, technicznej i kwestii etycznych?Oczywiście, książka pt. „Biznes, etyka, odpowiedzialność” pod red.W. Gasparskiego warta uwagi ekspertów biznesu i osób zainteresowanych dziedziną marketingu. Nie można być dobrym specjalistą czy menedżerem bez znajomości podstawowych zasad etycznych panujących na rynku. Prof. Wojciech Gasparski–znany autorytet w dziedzinie etyki biznesu, w bardzo prosty, dokładny, a jednocześnie przyjazny sposób wprowadza nas w świat zasad etyki w bieznesie.To doskonałe kompendium wiedzy jak być dobrym menedżerem czy PRowcem jednocześnie pamiętając o etyce, którą kierujemy się w życiu. Książka ta odpowiada na pytania o istotę CSR-u czyli społecznej odpowiedzialności biznesu i jej konsekwencje. Świetnie nadaje się dla studentów i wykładowców zarządzania, marketingu itp., gdyż jest to esencja wiedzy z tego zakresu, w bardzo przystępnej formie (zawiera liczne wykresy, wyniki badań, pytania i ćwiczenia pomocnicze).
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
08-01-2013 o godz 00:35 przez: kemot33
Biznes, etyka, odpowiedzialność to publikacja skupiająca się na szeroko pojętej etyce w świecie globalnego biznesu. W poszczególnych rozdziałach pracy została dokładnie zweryfikowana wieloznaczność tego pojęcia. Możemy się w nich spotkać z kwestią etyki czystego biznesu i ekonomii, z public relations i komunikacją, poznać rolę etyki w religii i whistleblowingu. Dzięki bardzo licznej grupie autorów, bo aż 31, problematyka odpowiedzialności w biznesie została zaprezentowana w bardzo wielu aspektach. Nie jest to jednostronne podejście do ważnego i jakże aktualnego tematu, ale jego zróżnicowany i kompleksowy obraz. Każdy rozdział dotyczy osobnego zagadnienia z dziedziny biznesu i ekonomii. Pozwala to na sięgnięcie po książkę i przeczytanie właśnie tego fragmentu, który w danym momencie najbardziej nas interesuje. Wiele osób twierdzi, że w świecie biznesu nie istnieje coś takiego jak etyka lub odpowiedzialność. Myślę, że po przeczytaniu tej publikacji niejedna osoba zmieni zdanie.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
02-10-2012 o godz 20:27 przez: Katarzyna Lewtak
Każdy, kto zetknął się z zagadnieniem etyki biznesu w teorii, powinien kojarzyć takie nazwiska jak Gasparski, Lewicka-Strzałecka czy Rok. Osoby te od wielu lat zajmują się tematyką związaną z etyką biznesu, co sprawia, że można uznać je za autorytety w tej dziedzinie. Jak wiadomo nie należy oceniać książki po okładce. W przypadku „Biznes, etyka, odpowiedzialność” nie zawiedzie nas również jej zawartość. Autorzy nie tylko zaczynają od przedstawienia korzeni etyki i wyjaśnienia jej istoty, ale również przechodzą przez wiele zagadnień z życia społecznego (np. ubóstwo, religia, CSR) i biznesowego (np. finanse, Public Relations, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi), pokazując etyczne zachowania w tych obszarach. Książka zawiera nie tylko teoretyczne podstawy etycznych zachowań, ale również liczne przykłady zastosowania taj idei w życiu i w pracy. Niezależnie od specjalizacji, każdy znajdzie coś dla siebie. Pozycja obowiązkowa dla studentów ekonomii/zarządzania i menadżerów.”
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
14-09-2012 o godz 20:05 przez: OlgaP
“Biznes, etyka, odpowiedzialność” jest kolejną publikacją pod redakcją prof. Wojciecha Gasparskiego, wybitnego znawcy zagadnień etyki w biznesie oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Doskonale spełniała się w roli podręcznika akademickiego. Zawiera bardzo dużo informacji w przystępnej formie. Jest przejrzysta i podzielona na rozdziały, na końcu których znajdziemy podsumowanie, pytania do tekstu oraz spis dodatkowej literatury.

W książce prof. Gasparskiego znajdziemy wiele przydatnych terminów, sformułowań.Spojrzymy na pewne zagadnienia z filozoficznego punktu widzenia - co jest świetnym sposobem na poszerzenie swoich horyzontów. Dodatkowo, mamy możliwość zapoznać się ze spostrzeżeniami znanych i cenionych osób z uniwersyteckiego świata jak np: prof. dr hab.Tadeusz Borys, Piotr Lignar czy Julita Sokołowska. Łącznie - 38 rodziałów-felietonów z zakresu biznesu i etyki.
Czy ta recenzja była przydatna? 0 0
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Inne z tego wydawnictwa HR Business Partner Opracowanie zbiorowe
4.8/5
75,99 zł
Megacena
Inne z tego wydawnictwa Buddyzm
4.5/5
46,99 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego