Archetypes in Branding: A Toolkit for Creatives and Strategists (okładka  twarda)

Sprzedaje Libristo : 157,86 zł

157,86 zł
Kurier 13,99 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowy kurier
Zobacz inne od Libristo
Przewidywana wysyłka w 10 dni rob.

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

Może Cię zainteresować

Creating a successful design that meets client objectives and expectations depends mainly on communication between designer and client. The 60 archetypes cards are designed to help both parties choose a strategic and visual direction for new projects by focusing on brand archetypes and breaking them down into key words and images.

ID produktu: 1046782989
Tytuł: Archetypes in Branding: A Toolkit for Creatives and Strategists
Autor: Hartwell Margaret , Chen Joshua C.
Wydawca: F+W
Język wydania: angielski
Język oryginału: angielski
Ilość stron: 128
Data premiery: 2012-09-01
Rok wydania: 2012
Forma: książka
Okładka: twarda
Wymiary [mm]: 38 x 269 x 282
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez .

Zobacz także

Najczęściej kupowane Design as Art
0/5
45,09 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Lives of 50 Fashion Legends Opracowanie zbiorowe
5/5
83,49 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Graphic Design
0/5
99,19 zł
Megacena

Podobne do ostatnio oglądanego