Antitrust Law, Second Edition (okładka  miękka, wyd. 08.2019)

Sprzedaje empik.com : 199,99 zł

199,99 zł
Odbiór w salonie 0 zł
Aktywuj dodatkowe korzyści
Darmowe punkty odbioru
Darmowy kurier
Produkt u dostawcy
Wysyłamy w 9-10 dni rob.

Sprzedaje ABE BOOKS : 214,00 zł

Sprzedaje dvdmax : 255,87 zł

Wszyscy sprzedawcy

Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.

Potrzebujesz pomocy w zamówieniu?

Zadzwoń
Dodaj do listy

Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.

When it was first published a quarter of a century ago, Richard Posner`s exposition and defense of an economic approach to antitrust law was a jeremiad against the intellectual disarray that then characterized the field. As other perspectives on antitrust law have fallen away, Posner`s book has played a major role in transforming the field of antitrust law into a body of economically rational principles largely in accord with the ideas set forth in the first edition. Today`s antitrust professionals may disagree on specific practices and rules, but most litigators, prosecutors, judges, and scholars agree that the primary goal of antitrust laws should be to promote economic welfare, and that economic theory should be used to determine how well business practices conform to that goal. In this thoroughly revised edition, Posner explains the economic approach to new generations of lawyers and students. He updates and amplifies his approach as it applies to the developments, both legal and economic, in the antitrust field since 1976. The 'new economy,' for example, has presented a host of difficult antitrust questions, and in an entirely new chapter, Posner explains how the economic approach can be applied to new industries such as software manufacturers, Internet service providers, and those that provide communications equipment and services. 'The antitrust laws are here to stay,' Posner writes, 'and the practical question is how to administer them better-more rationally, more accurately, more expeditiously, more efficiently.' This fully revised classic will continue to be the standard work in the field.
ID produktu: 1329445329
Tytuł: Antitrust Law, Second Edition
Autor: Richard A. Posner
Wydawca: University Chicago Press
Język wydania: angielski
Ilość stron: 304
Numer wydania: II
Rok wydania: 2019
2019-08-22
Forma: książka
Okładka: miękka
Wymiary [mm]: 228 x 24 x 154
Indeks: 44081287
Brak
ocen
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Oceń:
Dodając recenzję produktu, akceptujesz nasz Regulamin.
Prezentowane dane dotyczą zamówień dostarczanych i sprzedawanych przez empik.

Zobacz także

Najczęściej kupowane Atomic Habits
4.7/5
39,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Bluey. Wheres Bluey? A Search-and-Find Book Opracowanie zbiorowe
4.8/5
27,29 zł
Megacena
Najczęściej kupowane No Longer Human
4.8/5
54,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Letters to Milena
4.8/5
45,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane The Idiot
4.8/5
17,79 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Polish'd
5/5
108,99 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Tomie
4.7/5
126,99 zł
Najczęściej kupowane Bluey: Super Stickers
5/5
34,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Frankenstein
4.5/5
33,69 zł
Megacena
Najczęściej kupowane Nausea
4.7/5
33,59 zł
Megacena

Klienci, których interesował ten produkt, oglądali też

Podobne do ostatnio oglądanego