Każdy sprzedawca w empik.com jest przedsiębiorcą. Wszystkie obowiązki związane z umową sprzedaży ciążą na sprzedawcy.
Dodaj ten produkt do jednej z utworzonych przez Ciebie list i zachowaj go na później.
Sprawdź jak złożyć zamówienie krok po kroku.
Możesz też zadzwonić pod numer +48 22 462 72 50 nasi konsultanci pomogą Ci złożyć zamówienie.
This book acquaints the manager with the lexicon of the field and provides research on the theory of public relations, its sub-functions, such as research or public affairs, and the ethical guideline CERT formula: Credibility, Ethics, Relationships, Trust.
It also examines the role of the chief communications officer (CCO) and leadership, organizational culture, structure, effectiveness, managing stakeholders and publics, using research to create strategy, and the four-step process of public relations management ("RACE"). Finally, the authors discuss the advanced management concepts of issues management, specialization in the sectors of public relations, managing values, deontological ethics, conducting moral analyses, and counseling management. They review what research found in regard to the most excellent ways to manage public relations and relationships: both beginning and ending with ethics.
ID produktu: | 1230234892 |
Tytuł: | An Overview of The Public Relations Function, Second Edition |
Autor: | Bowen Shannon A. |
Wydawca: | Business Expert Press |
Język wydania: | english |
Ilość stron: | 198 |
Data premiery: | 2019-07-08 |
Rok wydania: | 2019 |
Forma: | książka |
Okładka: | miękka |
ocen
Podziel się na Facebooku
Właśnie zrecenzowałem An Overview of The Public Relations Function, Second Edition
This second edition of An Overview of the Public Relations Function examines current thought to help busy managers and students master the most important concepts of management in communication ...